пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Євгенія Ніколайчук з проєктом барів Like a Local’s перемогла на конкурсі «Створено жінками» та отримала премію «Бізнес-леді 2020 року».
Конкурс «Створено жінками» засновано Франко-українською торгово-промисловою палатою (CCIFU), щоб відзначити жінок, які створили власний бізнес та досягли успіху. Вперше конкурсу відбувся у 2019 році. 16 липня 2020 року пройшла друга церемонія нагородження.
Члени журі аргументували (58 хв трансляції) присудження перемоги «вірою підприємиці у локальні продукти, промоцією українського вина, креативністю та лідерством у створенні бізнесу». Разом з премію Євгенія Ніколайчук отримала грошову винагороду у 100 000 грн.
До фіналу вийшло такі жінки-підприємиці:
• Анастасія Журавель — співзасновниця соціального проєкту та першого українського благодійного магазину Laska;
• Ганна Морозова — директорка кооперації виробників часнику України UkrUP;
• Ірина Новікова — засновниця краудсорсингової платформи для оперативного вирішення маркетингових та дослідницьких задач і реалізації соціальних ініціатив P.Aid;
• Катерина Германн — співзасновниця бренду українського одягу My Sleeping Gypsy;
• Крістіна Павлик — засновниця бренду ласощів здорового харчування GAVRA;
• Наталія Нев’ядомська — керуюча партнерка мережі ресторанів Famille Très FRANÇAIS;
• Ольга Коцьо — співзасновниця компанії з виробництва дерев’яної пакувальної тари «Ольта-Львів».
• Олена Мельник — засновниця інклюзивної кав’ярні-кондитерії «Старе місто»;
• Олена Токар — співзасновниця бренду солодощів ручної роботи Lol&Pop;
• Тетяна Купрійчук — авторка проєкту сміттєпереробного заводу Bingo Ecology у м. Суми.
У 2020 році PostEat підготував інтерв’ю (Частина 1, Частина 2) з Євгенією у якому вона розповіла про заснування мережі винних барів та принципи відбору українських вин у винну карту Like a Local’s.
Також редакція PostEat в окремому матеріалі вивчала феномен винних барів в Україні. Згадуючи появу винного бару Like a Local’s у 2016 році, експерти зізнаються, що мало вірили у цю ідею. Але у 2016 році прийшло нове покоління питців без упередженого ставлення до українського вина. Вино було для них екзотикою, а українське вино — екзотикою вдвічі. До того ж, такі бари вийшли на ринок з бюджетними цінами та демократичною атмосферою. Це допомогло барам Like a Local’s зайняти нішу і сформувати свою аудиторію.
Фото: Facebook Jenia Nikolaichuk
Вже понад три роки ми розповідаємо вам про світ гастрономії. Будемо вдячні за підтримку на Patreon!
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi