пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
Явище, що не має кордонів: від напоїв до соусів, від Америки до Азії, від традиції до науки.
Бренд Roots засновано у 2022 році двома друзями Микитою і Євгеном. Євген айтівець, що захопився ферментацією, а саме кімчі. Микита – шеф із десятирічним досвідом.
Разом чоловіки спочатку проробляли продукти і пригощали близьке оточення. Та згодом прийшли до розуміння, що безмежний потенціал процесу ферментації має можливість до розвитку і розповсюдження.
В співпраці із комунальним цехом і гастро агенцією Food Scouts Collective (з котрими Микита вже розвивав бренд сендвічів Food Inside) було створено бренд Roots.
Основний перший крок у власну справу було зроблено по всім канонам: Євген і Микита готують, фасують, розробляють і навіть малюють перші драфти лого самостійно. За час роботи Roots почали продавати баночки кімчі та куртідо як для B2C, так і оптовими замовленнями для закладів.
В 2024 році команда впевнилася в намірі розвивати справу, зафіксувала візію на майбутнє і сумісно із підтримкою Food Scouts Collective та дизайн агенцією Looch 18.03 представляють нову візуальну айдентику.
Дует молодих підприємців мають намір харизматично, стильно і сучасно запрошувати в світ ферментованих продуктів, при цьому зберігаючи повагу до якості і традицій цього виду обробки продуктів.
Що порадите скуштувати новачкам окрім кімчі, щоб розширити свій смаковий досвід?
Євген: Насправді, куштуйте все, ви не пожалкуєте. Щось зайде, щось ні, а потім скуштуєте Roots і більше вам нічого не потрібно буде)
Микита: Взагалі я радив би куштувати все підряд, для того, щоб розшити досвід і знайти своїх фаворитів, але ви спробуйте наші лимони додати до салату чи соусу — це роз*об
Асортимент Roots: кімчі, куртідо, ферментовані лимони.
Плани Roots: квас, соуси, гірчиця і ще більше.
Текст та фото надані партнером.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.
Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi