пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
У Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадали, що права та обов’язки відвідувачів ресторанів, кафе та інших закладів громадського харчування регламентуються законами України «Про захист прав споживачів» та «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Крім цього, в Україні діють Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, якими встановлено основні вимоги щодо роботи суб’єктів господарської діяльності (закладів, підприємств) усіх форм власності, що здійснюють діяльність на території України у сфері ресторанного господарства.
Держпродспоживслужба звертає увагу на деякі вимоги з цих правил:
“В разі порушення Ваших прав споживача при відвідуванні закладу ресторанного господарства, проблемні питання вирішуються на місці шляхом перемовин із керівником (адміністратором) такого закладу або, якщо питання не вирішено на місці – шляхом надіслання відповідного письмового звернення суб’єкту господарювання, який провадить підприємницьку діяльність у закладі, інформація про якого наведена в куточку покупця.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено — звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів”, – додають у Держпродспоживслужбі.
Читайте також:
Жителя Київщини посадили на 3 роки за підпільне виготовлення алкогольної продукції
У Парижі провели бранч української кухні та мистецтва
Грузинську виноробну групу Bolero внесли до переліку міжнародних спонсорів війни
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi