пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Вино вартістю 2,5 євро, яке було куплене у бельгійському супермаркеті, виграло престижний конкурс Gilbert et Gaillard. Про це повідомляє UK Daily News.
Ерік Бошман, найкращий сомельє у Бельгії у 1988 році, вирішив перевірити систему відбору вин на конкурсі. Разом із редакцією журналу On n’est pas des pigeons Бошман вибрав найдешевше вино з супермаркету, яке тільки зміг знайти, та зареєстрував його на конкурсі.
Для переконливості напій замаскували під вино преміум-класу, назвавши «Chateau Colombier» та створивши привабливішу етикетку. Крім цього, команда вигадала історію для вина, стверджуючи, що воно було зроблене з сортів винограду, що ростуть у Валлонії.
Для участі у конкурсі треба було сплатити вступний внесок у розмірі 50 євро, надіслати зразки для дегустації та надати лабораторні дані складу напою. Останнє Ерік Бошман підробив, відправивши на дослідження дорожчий напій. Журі конкурсу не перевірило надану виноробами інформацію.
У результаті журі Gilbert et Gaillard назвало «Chateau Colombier» «винятковим». Судді схарактеризували вино як «дуже цікавий» напій із «багатим смаком із чистими молодими ароматами, які обіцяють приємну складність».
Читайте також:
Ірландія першою у світі запровадить медичне маркування алкоголю
Анна Євгенія Янченко шукає бета-рідерів для її книги про історію вина в Україні
Виноробня «Шато Чизай» створила унікальне помаранчеве вино
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi