пошук
Наталія Парапан
Автор
Наталія Парапан
Автор
Ви помічали, що стрітфуд в Україні стає дедалі якіснішим? Це не просто якийсь там фастфуд, а окрема культура.
Із новенького на цьому ринку – це яйран від “Яготинське”. Будуть продавати у Döner Маркет. Той момент, коли молочний гігант і лідер шаурменного ринку України вирішили не то щоб потиснути руки, а прямо обійнятись.
Айран – вже давно відома історія в Україні, його люблять і п’ють, він — частина щоденної дієти. І також всі знають, що в Туреччині, на Балканах, у Середній Азії айран – це святий грааль літньої спеки та ідеальна пара до жирної їжі. Тож замість того, щоб травитись газованими напоями, краще обирати корисне і, звісно, українське.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
В Яготинському розказали, що тепер він буде доступний у всіх 190 точках Döner Маркет в Україні. Ну що ж, стрітфуд виходить на новий рівень – з якісними локальними продуктами та перевіреним смаком.
Ось як нам прокоментували цю співпрацю в «Молочному альянсі” (ВТМ «Яготинський»):
«Поєднання шаурми з айраном – це не просто про гастрономію, а про баланс. Айран допомагає травленню, покращує мікрофлору кишечника і не залишає відчуття важкості. Тобто, люди не просто з’їдають ситний лаваш із м’ясом, а ще й отримують користь».
Раніше “Яготинське” асоціювали з традиційними домашніми продуктами – молоком, йогуртом, вершками. А тут – стрітфуд.
Тож хто тут виграє більше: Döner Маркет, який отримав крутий, автентичний напій, чи “Яготинське”, яке отримало новий сегмент аудиторії – молодих і мобільних шанувальників шаурми?
До речі, якщо поглянути глобальніше – це ще один крок до того, щоб українські великі бренди почали грати на полі якісного фастфуду. А це означає зміну споживчих звичок: люди готові купувати якісний фастфуд, навіть якщо він трохи дорожчий.
Як думаєте, чи приживеться ця мода? І чи готові ви замовляти шаурму з айраном, замість шкідливих газованих напоїв?
Фото: Молочному альянсі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi