Заради сталого завтра: Coca-Cola оголосила про випуск пляшок Sprite без етикетки - PostEat

пошук

Заради сталого завтра: Coca-Cola оголосила про випуск пляшок Sprite без етикетки
02-02-2024 0 1080


Глобальна мета компанії Coca-Cola використовувати на 100% багаторазову або перероблену упаковку в рамках стратегії «Світ без відходів» буде частково реалізована в Великобританії, зокрема, завдяки новій ініціативі зняти етикетку з пляшок Sprite. Цей експериментальний хід на підтримку сталого розвитку запровадили тимчасово і, поки що на території Вкликобританії. Coca-Cola продаватиме без етикетки пляшки Sprite і Sprite Zero об’ємом 500 мл. 

«Під час короткого експерименту у Великобританії ми знімаємо етикетки з наших пляшок Sprite, щоб спростити процес переробки. Ці нові пробні пляшки матимуть тиснений логотип на передній частині упаковки та лазерне гравіювання інформації про продукт на звороті. І, як і наші існуючі пляшки, вони виготовляються з прозорого, 100% переробленого пластику з прикріпленою кришкою» — зазначають на сайті компанії.

Етикетки, що використовують зараз можна повністю переробити, проте Coca-Cola зазначає, що відсутність етикетки значно спростить процес переробки пляшок, усунувши необхідність їх відокремлювати. Ще один важливий момент – зменшиться загальна кількість використаного пакувального матеріалу.

Sprite без етикетки продаватимуть у восьми магазинах Tesco Express Store у Брайтоні та Гоуві, Брістолі, Лондоні та Манчестері з січня по березень 2024 року.

«Ми хочемо допомогти нашим клієнтам мінімізувати вплив товарів, які вони купують, на навколишнє середовище, включно з пластиком та упаковкою, коли це можливо. Цей експеримент з видаленням етикеток від Sprite є чудовим прикладом того, як бренди впроваджують інновації, щоб підтримати та поширювати ідеї сталого розвитку у світі», — говорить керівник відділу упаковки та харчових відходів Tesco Джеймс Булл.

Це не перший раз, коли Coca-Cola експериментує зі видаленням етикеток. Ініціативи «Coca-Cola без етикеток» проводилися на азіатських ринках, включаючи Південну Корею та Японію. А у вересні 2022 року компанія випустила пляшки води бренду Valser без етикеток.

Хав’єр Меза, віце-президент із маркетингу Coca‑Cola Europe, називає цей проєкт новою віхою для всієї галузі.

«Хоча зміна дизайну може здатися простою, з маркетингової точки зору це великий крок вперед. Цей експеримент в сторону підтримки сталого розвитку може сприяти довгостроковим змінам у комунікації між брендами та споживачами», — заявив Хав’єр Меза.

Згідно з даними дослідників у 2022 році Sprite досяг найбільшого рівня проникнення в домогосподарства з поміж усіх брендів, що виробляють продукти масового споживання (fast moving consumer goods), а це означає, що відходи можуть мати значний вплив на навколишнє середовище. Оскільки споживачі починають зважувати вплив упаковки на навколишнє середовище, цілком можливо, що продукти без етикеток стануть одним з важливих кроків на шляху до збереження навколишнього середовища в майбутньому.

 

«Зрозуміло, що у світі існує проблема відходів упаковки, і ми зобов’язані допомогти її вирішити. Пошук нових способів удосконалення дизайну нашої пляшки, спрощення переробки та зменшення відходів є важливими способами, якими ми прагнемо мінімізувати вплив нашої упаковки на навколишнє середовище«, — повідомляють в компанії.

Фото і джерело: https://www.coca-cola.com/gb/en/brands/sprite/label-less   

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi