пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американські вчені дослідили, як відрізняється стабільність смаку пива у різних видах упаковки. Вони порівняли між собою бурштиновий ель та індійський пейл-ель у скляних пляшках та металевих банках. Результати дослідження опубліковані у журналі ACS Food Science & Technology.
У пиві містяться тисячі різних компонентів, які протягом терміну зберігання вступають у реакції один з одним, утворюючи нові речовини. Через це смак та аромат може змінитися, часто з утворенням неприємних характеристик. Вчені вже проводили дослідження стабільності смаку пива, проте вони були зосереджені переважно на світлих лагерах.
У новому дослідженні вчені протягом місяця протримали металеві банки та пляшки з коричневого скла, наповнені бурштиновим елем та індійським пейл-елем (скорочено IPA) у холодильнику, а потім залишили їх на п’ять місяців при кімнатній температурі. Раз на два тижні вчені аналізували вміст метаболітів. Вони помітили, хто концентрація певних речовин у бурштиновому елі, у тому числі деяких амінокислот та ефірів, значно відрізнялася в різних видах тари. Терпени хмелю продемонстрували зміни залежно від упаковки. На думку вчених, на це впливає розчинність метаболітів у воді.
Однак IPA виявився набагато менш чутливим до виду упаковки, можливо, внаслідок високої концентрації поліфенолів хмелю, які не тільки запобігають окисленню, а й зв’язуються з амінокислотами, таким чином зберігаючи їх у пиві та не дозволяючи випасти в осад.
Дослідники також виявили, що метаболічний профіль бурштинового елю та IPA згодом змінювався і в банках, і в пляшках. Однак у бурштиновому елі за час зберігання вони виявили значніші варіації. Наразі вченим належить з’ясувати, як саме ці зміни впливають на смак.
Читайте також:
ЄС спрямує €56 млн фермерам Румунії, Болгарії та Польщі через українське зерно
Pernod Ricard купує новий бренд віскі
Парламент ухвалив закон про реформу рибної галузі
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi