пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
Як великі бренди пива адаптуються до нових гастрономічних трендів і змін у смаках споживачів в Україні? Чи є зміни в останні кілька років?
Як і раніше, більшість споживачів надають перевагу класичному лагеру – за статистикою, цей показник наближається до 80%. Також зростають сегменти безалкогольного та нефільтрованого пива – це тенденція, яка спостерігається по всьому світу, а безалкогольну продукцію все частіше обирає молода аудиторія.
Великі бренди завжди орієнтуються на попит споживачів, зростання тієї чи іншої категорії, і відповідно до запитів споживача створюються нові сорти. Тому саме споживач формує запит, а досвідчений виробник грамотно та своєчасно відгукується на нього.
Чи змінюється культура споживання пива в Україні та які нові формати пива стають популярними?
Так, культура споживання в Україні справді змінюється, люди все більше споживають відповідально, як правило, споживання продиктоване певним приводом, нагодою.
Зокрема, ми як виробник прагнемо культивувати відповідальне споживання, завжди наголошуючи на тому, що алкоголь не можна продавати особам які не досягли 18 років, не можна споживати вагітним, а також водіям за кермом– у нас навіть була ініціатива «Випив? За кермо не сідай». Ми готові запропонувати безалкогольну альтернативу, адже в нашому портфелі є багато брендів безалкогольного пива. Також наша компанія виступає проти надмірного споживання алкоголю.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Цікаво для ресторанної аудиторії: Що потрібно знати рестораторам, щоб правильно обрати напої для свого меню?
Існує таке поняття, як фудпейрінг – це напрямок у гастрокультурі, що досліджує поєднання продуктів з різними смаками і запахами. Сьогодні це вже набуло ознак мистецтва, і якраз рестораторам буде цікаво дізнатися, що, наприклад, страви для фудпейрінгу бувають кількох типів:
Також можемо говорити про 3 види поєднання пива та їжі:
Наприклад, світле пиво + риба або м’ясо, закуски або сири.
Наприклад, темне пиво з шоколадом та десертами, пшеничне пиво з фруктами та сирами.
Темне пиво з нотками шоколаду та м’якою гірчинкою – із сосисками або стейками.
А взагалі, комбінації поєднання страв і напоїв – це досить широке поле для експериментів, що, думаю, успішно використовують досвідчені ресторатори.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
️Чому ви вирішили взяти участь у професійному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks?
По-перше, мені завжди цікаво відкривати щось нове, опановувати нові навички, а це – гарна можливість дізнатися про нові тренди в харчовій індустрії, про інновації виробництва та сучасні методи дегустацій.
По-друге, я маю досить великий досвід дегустатора – як колишній директор Чернігівської броварні я брав участь у дегустаціях як при регулярному виробництві, так і при розробці нових продуктів. І участь в якості члена журі цього конкурсу – це розширення знань про методи і особливості дегустації, а також чудова нагода познайомитися з професіоналами харчової галузі та ритейлу. А ще мені як пивовару особливо цікаво, яким сортам пива учасники журі нададуть перевагу, які деталі вони враховуватимуть, на що звертатимуть увагу.
Кому ви б порадили взяти участь у дегустаційному конкурсі? Кому це буде корисно?
Я вважаю, що цей конкурс корисний для всіх професіоналів харчової галузі, зокрема, для тих, хто хоче розвиватися у своєму бізнесі, розумітися на сучасних методах сенсорного аналізу. Адже технології виробництва постійно оновлюються, з’являються нові продукти, використовуються нові інгредієнти, з’являються нові виклики від споживачів та ритейлу, і важливо бути в курсі усього – це є запорукою успішного розвитку бізнесу.
Фото: Favorite Food&Drinks
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi