Ну що ж, друзі, «і я там був, мед-пиво пив, по бороді текло, а в роті не було (с)

03-10-2017 0 553


@Barometer — захід, який практично довів моє бачення розвитку сучасного ринку HoReCa.  Впевнений, що наступні кілька років акцент багато хто буде робити на барну справу. Але я все таки чекаю, коли ми будем поєднувати Їжу&Напої в одному потужному заході. Але в цілому мені сподобалося. Особливо те, що я зустрів достатньо шеф кухарів в тому числі і проекту 13 шефів на цьому заході. Схоже, наша місія втілюється і дає свої плоди!

Ресторани столиці. З мого досвіду, столиця кожної країни диктує моду на все, в тому числі і на тренди сфери гостинності. І тут на жаль, я виявися правий – ми ще однаково далеко…

3 дні, десятки закладів, які рекомендують всі, для всіх і не тільки. Спочатку хотів просто суб’єктивно написати про кожний з відвіданих. Але, аналізуючи все, просто буду повторюватися.

 Тому в загальному:  

  • Їжа. Ми навчилися створювати щось своє, надати аромату лаврового листа морозиву, використовувати сезоні продукти в спецпропозиціях, приготувати і достатньо збалансовано приправити овочевий салат з бринзою. І ступені готовності на рівні просто у всьому: бургери, стейки, пасти. Але це все про заклади не зовсім демократичні і з середнім чеком від 400 – 600 грн. А ось заклади «демократичного» сегменту розчарували. «На висоті» з усіх відвіданих був тільки один.
  • Напої. Тут просто: ми часто говоримо про те, що є лицем закладу (вхідна група, вестибюль, хостес, персонал, туалети…) Насправді «базова класика» гостинності у всіх напрямках і є лакмусовим папірцем кожного закладу. Замовляючи всюди еспресо, ти очікуєш ароматний насичений напій з кремами в теплому горняті і склянку води. А нема ні склянки з водою, ні крема, ні тепла сонячного напою. Деколи виручав чай.
  • Сервіс. Якщо вас зустрічає хостес чи менеджер закладу, то усмішка і радість супроводжують вас до столика. Але питання, «бронювали?» залиште на друге або третє питання. Не відлякуйте гостей. Офіціанти і бармени, «астанавітесь!». Це сфера ГОСТИННОСТІ і ми не гаманці з чайовими. Напевно риторичне питання, але чому серед персоналу УСІХ відвіданих закладів ми зустріли три з половиною хороших працівники залу? З одним з них я аж сфотографувався – мол так вони існують. І взагалі після відвідин закладів можна доповнити свій перелік фраз – паразитів: «это десерт состоит из фруктов, свежих ягод и… короче вкусный» «Что только один десерт…» «Це така цікава страва… українська типу». Я вже просто мовчу про повторити замовлення, презентувати страву і запам’ятати/записати, хто що замовив.

Заклади гарні, душевні, насичені, в них вкладено немало коштів і старань. Але ні красивий інтер’єр, ні дороге обладнання і наповнення закладу не замінить факту необхідності спеціалістів. Для мене вкотре теорема стала аксіомою.  Ну що ж, я буду намагатися змінювати ситуацію в міру своєї компетенції і піднімати поняття гостинності на новий рівень. Від поїздки привіз з собою багато вражень. І ні, я не можу сказати, що все вища описане катастрофа. Але то є тотальне не доопрацювання нас спеціалістів сфери гостинності.  

P.S. Все вище написане — не проблема Києва, а проблема усього ринку гостинності України. І Львова також. Відсутність основ робить весь вау-ефект не таким вже й ефектом.

Редакция сайта не несет ответственности за содержание авторского материала. Мнение редакции может отличаться от мнения автора.

Share Tweet

Комментарии