Ukraine HoReСa Masters. 7 важливих тез із заходу - PostEat

пошук

Ukraine HoReСa Masters. 7 важливих тез із заходу
24-11-2023 0 885

Партнери

Автор


Їжа — також культурна спадщина України. Тема її збереження, використання місцевих продуктів, а також формування вмотивованої команди були ключовими на Ukraine HoReCa Masters в осередку гастрономічної експертизи України — Кулінарному центрі МХП. На заході виступали експерти: Віктор Тимчишин, Льоля Ланда, Маріанна Душар, Юлія Прохода, Всеволод Поліщук, Максим Прихідько, Артем Блаута.

Відомі ресторатори, шеф-кухарі, дослідники і знавці кулінарної галузі ділилися досвідом, як:

  • використовувати локальні продукти, зокрема у преміальних закладах,
  • адаптувати меню, щоб страви містили максимум місцевих інгредієнтів,
  • робити внесок у розвиток українського підприємництва за рахунок українських продуктів,
  • поєднувати приготування їжі та маркетинг,
  • зацікавити персонал працювати багато років в одному закладі.

Крім виступів, дискусій і розмов спікери Ukraine HoReCa Masters паралельно готували свої вишукані страви — тартар з товстолоба, яворівський пиріг, запечену у тісті грудку голуба і трюфельну страву, адаптовану з місцевих грибів. Всі ці смаки кожен з учасників заходу мав змогу продегустувати, дізнатися про рецептуру та оцінити на власному досвіді, наскільки шеф-кухарям вдалося замінити важливі складові страв локальними продуктами. Частував гостей Ukraine HoReca Masters і бренд МХП Kurator, а також команда бренд-шефа Кулінарного центру МХП Іллі Демковського.

Темами обговорення на Ukraine HoReСa Masters стали основні тези відомих спікерів:

  1. Використання місцевих продуктів рестораторами сприяє зростанню місцевої економіки за рахунок підтримки місцевих фермерів, виробників і постачальників. Адаптуючи свої меню шеф-кухарі демонструють різноманіття українських продуктів за доступною ціною. Віктор Тимчишин – шеф-кухар ресторану ALASKA.
  2. Рестораторам варто враховувати, що пропагування страв культурної спадщини вимагає дотримання рецептури, а також використання місцевих продуктів. Крім того потрібно добре володіти знаннями з історії походження національних страв. Маріанна Душар – українська письменниця про історію їжі, яка спеціалізується на кулінарній спадщині Галицького регіону, антрополог, авторка проектів «Пані Стефа» та Seeds& Roots.
  3. Купуючи українські продукти, ресторани роблять внесок у розвиток українського підприємництва. Потрібно пояснювати гостям і персоналу, чим ця їжа особлива, щоб персонал хотів продавати цю страву, а гості хотіли її купити. Льоля Ланда – власниця сімейного кафе «Єрусалим», що має відзнаку European Culinary Heritage Network.
  4. Страви можуть походити з міст і регіонів, де мешкаємо або працюємо. Коли вони стають впізнаваними на смак, важливо захистити особливості всіх місцевих продуктів правами інтелектуальної власності. Юлія Прохода – патентний повірений України, національний експерт ЄС з географічних зазначень, сертифікований тренер Всесвітньої організації інтелектуальної власності, голова правління Національної асоціації патентних повірених України.
  5. Країні потрібно пропагувати локальну кухню, адже це культурна спадщина України, а купівля місцевих продуктів розвиває малий бізнес. Хоча їх постачання буває нестабільним, а смак продуктів може відрізнятися від попереднього, тому співпраця шефів із фермерами завжди виклик. Всеволод Поліщук – співзасновник «Інституту Галицької кухні», автор концепцій ресторанів/готелів, автор телеграм-каналу «Поліщук рекомендує»;
  6. Потрібно пробувати спростити подання та інші процеси у закладі через брак людей, але при цьому не відходити від базових речей. Артем Блаута – засновник і співвласник ресторану «Ресторація Шпігеля», власник ресторану кавказької та італійської кухонь «Діоскурі», бренд-шеф готельно-ресторанного комплексу «Південна Брама».
  7. Успіх бізнесу безпосередньо залежить від поваги до персоналу. Управлінці мають розуміти, що усе починається з поваги. Артем Блаута – засновник і співвласник ресторану «Ресторація Шпігеля», власник ресторану кавказької та італійської кухонь «Діоскурі», бренд-шеф готельно-ресторанного комплексу «Південна Брама».

 

Щоразу Кулінарний центр МХП стає більш ефективним майданчиком для зустрічі експертів кулінарної галузі. Це локація, що містить потужності для всіх етапів створення нового продукту: від ідеї та тестового виробництва до дегустації у лабораторії сенсорного аналізу та масштабування продукту. Зокрема на локації доступні 6 демонстраційних кухонь, кожна з яких відповідає за окремий кулінарний напрям. Також діє лабораторія сенсорного аналізу. 

Одним із напрямів роботи Кулінарного центру є також налагодження професійного діалогу серед експертів галузі гостинності. Для цього тут регулярно відбуваються тематичні заходи: для професійної спільноти HoReCa, для готельєрів, професійні дегустаційні платформи, навчальні курси для команд, професійні семінари й тисячі дегустацій.

Текст та фото надані МХП.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi