Персональний бренд вмирає. Що прийде на його місце? - PostEat

пошук

Персональний бренд вмирає. Що прийде на його місце?
25-03-2024 0 2165

Партнери

Автор


Як правильно вести комунікацію, щоб залучити нових прихильників для бренду? Розповідає Катерина Дунаєва, власниця та засновниця діджитал агенції комунікативного маркетингу INDIVID.

Нам потрібен персональний бренд? — так думають багато маркетологів.

Чесно, я б вже відклала цю ідею. Вона, як той самий вчорашній круасан. Всі його замовляють, але щось вже не те. Історія персонального бренду вже не є чимсь новим та актуальним.

По-перше, навіть самий ледачий підприємець сьогодні, в натхненні минулим, дивиться на інфобізнес та створює свій власний бренд, намагаючись створювати щось схоже на персональну стратегію, але за допомогою смм-спеціалістів-початківців. Дуже часто це перестало виглядати справжнім. У бізнеса сьогодні може просто не бути бюджету для яскравої стратегії, а у власника, прозаїчно, часу.

Раніше ми активно займалися персональними брендами в соціальних мережах (і це важлива історія), але не для трафіку в бізнес, а у якості інструмента для росту довіри до бренду.

Сьогодні ми наголошуємо своїм клієнтам на тому, що окрім персональних брендів, потрібно проробляти нові стратегії залучення.

І все ж таки ви не уявляєте, як тяжко виглядає робота з людиною, якій маркетолог говорить «нам потрібен ти у кадрі», а людина не те що не вміє говорити, а просто до цього не готова. Це маркетинговий мікроінсульт у всієї команди. Ці роліки записуються годинами, а якісними їх назвати не вдається. І це нормально, бо це дійсно окрема частина роботи. Людина може бути крутим підприємцем, але не володіти навичкою роботи перед камерою.

Ще потрібно сказати, що люди дуже втомилися від ідеальних підприємців. Але ніхто не готовий чесно розповідати, скільки співробітників звільнилося, а скільки проблемних ситуацій було. Простіше показати який ідеальний світ, але ця картинка вже не «метчиться» з реальністю.

Я впевнена, що людей можна обманути лише один раз. Бо більше вони тобі не пробачать. Тому, вважаю за потрібне активно працювати над реальністю того, що упаковують маркетологи.

Хочете задати питання: «Що, люди перестали купувати у людей?»

Ні, не перестали. Вони купують у реальних людей. Вони хочуть бути частиною вашого бізнесу. Частиною комʼюніті. Вони вже знають офіціанта, спілкуються з адміністратором закладу, слідкують за смм-ником в соціальних мережах. Можна казати, що останні світові обставини (ковід та війна) запустили нові потреби в кожному.

Людям в Україні перестало вистачати комунікації, дуже багато соціальних зв’язків зруйновано, вони потребують розуміння та захисту. А отримати це, як ви розумієте, простіше в комʼюніті.

Вони підписуються на сторінки ресторанів та брендів тоді, коли починають любити це місце та його філософію. Подумайте, скільки ресторанів ви відвідуєте, та на які з них ви в реальності підписані?

Вибудовувати стратегію для персонального бренду підприємця потрібно. Це дозволяє краще працювати з клієнтами, вирішувати соціальний запити бізнеса. Але якщо ви хочете залучати лояльний трафік, вам не обов’язково, щоб зі сторінки вашого бізнесу постійно показувалося обличчя власника.

Тепер ви повинні створити образ комʼюніті. Познайомити з правилами та обов’язками співробітників, з їх мріями та цілями. Люди хочуть купляти не просто у людей, а у людей, до яких вони мають емпатію. І створити її потрібно завдяки якісному сторітелінгу.

Наприклад:

Зараз ми реалізуємо таку стратегію з брендом «Мʼясторія». І дуже задоволені тим, що там це дійсно можливо, бо власники бренду розуміють цінність команди.

Мережа ресторанів «Хачапурі та вино» в рамках своєї концепції теж залучає все більше співробітників до позиціонування бренду в соціальних мережах. І хочу підкреслити, що це дуже круто працює у якості командного об’єднання. Офіціанти разом з адміністраторами ресторанів знімають контент для сторіз, а директори самі дають ідеї для контенту.

Це новий погляд на філософію позиціонування у бізнесі. Але не забувайте, як тільки цей інструмент буде у всіх, він знов перестане бути актуальним.

Якщо хочете бути в курсі всіх новин в сфері маркетингу, підписуйтеся на наші соціальні мережі:

SITE

FACEBOOK

INSTAGRAM

TELEGRAM

Main photo by Clark Tibbs on Unsplash


Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi