Вино як вид мистецтва: Big Wines і їх дебют на ProWein 2024. Інтерв’ю з молодим і перспективним брендом українського вина - PostEat

пошук

Вино як вид мистецтва: Big Wines і їх дебют на ProWein 2024. Інтерв’ю з молодим і перспективним брендом українського вина
30-03-2024 0 6214


У дивовижному світі виноробства завжди присутні амбітні інноватори, які не лише зберігають традиції, але й створюють нові стандарти якості і смаку. Big Wines – саме така компанія. Зі слів директора, сомельє Наталії Бурлаченко, бренд народився з мрії розповісти світу про неповторність українських вин. Дебют Big Wines на міжнародній виставці ProWein 2024 став не лише їх першим впевненим кроком на світовій арені, але й зміцнив позицію бренду українського вина загалом.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Журналіст та редактор нашого напряму «Вино» Валентина Дуткевич поспілкувалась із засновницею компанії і розпитала про підсумки виставки, стратегію, концепт виноробні, досягнення, плани на майбутнє. Розмова вийшла інформативна, душевна та життєствердна.

Як ви оцінюєте свій дебют з новими винами Big Wines Big Art на міжнародній виставці ProWein 2024?

Ми не новачки на ProWein, але цього року це була наша перша офіційна участь у виставці. Торік ми уже «засвітилися» у Дюссельдорфі, однак тоді ми мали лише одне вино – наш флагманський Big Wines Big Art. Ivan Marchuk. Limited edition 2020. Це було наше дебютне вино – результат копіткої роботи між митцями-виноробами і митцем-художником. Однак ми усвідомлювали, що з одним лише сортом немає сенсу окремим стендом виступати на такій масштабній події.

Цьогоріч ми маємо чим здивувати наших шанувальників, колег, експертів. Багато людей вже чули про нас, чекали на ринку, як українському, так і міжнародному. Ми відчули, що наші зусилля були варті того.

Ми представили п’ять вин, три – із сорту Одеський Чорний. Крім того, наш рожевий Піно Нуар і білий Тельті Курук вразили гостей своєю неповторною стилістикою.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Які враження ви забрали з виставки?

ProWein – це завжди щось грандіозне, довгоочікуване, це потужний майданчик для гравців ринку алкоголю, де представлені всі країни світу. І наша присутність у складі Wines of Ukraine як бренду українського вина безперечно виявилася успішною.

Ми захоплені й вражені організацією, бо з кожним роком на ProWein виходить все більше українських виробників, а наш вітчизняний стенд стає професійнішим, глобальнішим та непересічним. Зацікавлення українськими винами не вщухає – цього року ми спостерігали це як ніколи. Стенд Big Wines був, мабуть, один із найактивніших. Судячи з моїх спостережень, ProWein 2024 виявився менш жвавим за кількістю відвідувачів, але більш сконцентрованим. Ми у захваті від того, що наш стенд привертав увагу здалеку, завдяки нашим особливим артистичним етикеткам. Ми відчули особисто інтерес відвідувачів – до нас підходили з конкретними пропозиціями, а не просто подивитись.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

То ж як ви привертали увагу до своєї виноробні?

Одна з наших сильних переваг – це зовнішнє оформлення. Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з видатним українським художником Іваном Марчуком і маємо офіційний дозвіл на відтворення картин великого майстра на етикетках наших вин. Їх яскравість та унікальність притягувала усіх відвідувачів, що проходили повз наш стенд. Через етикетку вина Big Wines випромінюється сила таланту маестро та потенціал українського мистецтва і вина. У цьому відчувалась певна магія, як і в роботі «Пробудження».

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Ми прагнемо показати одну з граней цієї сили через наше вино Big Wines. Вкрай приємно було спостерігати за тим, як інтерес до пляшки перетікав у захоплення її наповненням. Ми прагнемо, щоб споживач отримав цілісне задоволення від нашого продукту – на усіх рівнях органів чуття. Ми встановили високу планку і нам наразі вдається її утримувати.

Які вина ви презентували на ProWein 2024?

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Тельті Курук 2023, Big Wines Big Art. Це наша новинка.

Розе Піно Нуар 2023, Big Wines Big Art. Це навіть для мене як сомельє і директора доволі несподівана позиція. Попри те, що ми хотіли мати у своєму портфелі білі, рожеві і червоні вина, я не розглядала Піно Нуар флагманом нашого Rose. Однак бажання експериментів взяло гору і як результат ми створили яскраве свіже і соковите вино.

Одеський Чорний 2020, Big Wines Big Art. Це наше перше вино, і це не випадково. Ми втілювали задум розвивати наш український сорт з різних боків, робити його як молодим, свіжим, яскравим, так і більш витриманим, дорослим, з потенціалом для тривалої витримки. Ми досягнули гарних результатів.

Одеський Чорний 2021, Big Wines Big Art. У цьому році ми випустили другий реліз із серії Big Wines Big Art. Limited edition (Одеський Чорний). Цей рік, зі слів експертів, має дуже добрий потенціал.

Одеський Чорний 2023, Big Wines Big Art. Цей реліз виконаний в абсолютно нетиповій для сорту стилістиці. Вино легке, яскраве і фруктове.

Які вина ваші улюблені і що найбільше сподобалось відвідувачам?

Коли ви запитаєте матір, яке дитя улюблене, вона не матиме відповіді на це запитання. Так і я серед усіх вин, не можу виділити якесь одне. У кожну пляшку вкладається дуже багато зусиль. Тому для мене вони всі чудові. А відгуки про всі вина дуже позитивні. Кожна позиція має свій стиль та переваги.

За рік існування компанії вина Big Wines Big Art «зірвали» уже чимало нагород, чи не так?

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Так, ми пишаємося тим, що пропонуємо якісний продукт, який оцінюють не лише в Україні, а й за кордоном. З останнього, наш свіжий Тельті Курук отримав золоту медаль на міжнародному конкурсі Berliner Wine Trophy. Ми сповнені натхнення і віри у нашу справу, адже в цьому молодому вині (2023) журі уже знайшло гарний потенціал. До слова, відвідувачам стенду воно дуже «зайшло».

Крім того, перший реліз Одеського Чорного 2020 отримав золото на престижному міжнародному конкурсі Mundus Vini, Berliner Wine Trophy та CERVIM Heroic Wines. Отримання таких нагород – це чудове підтвердження потенціалу українського флагмана сорту Одеський Чорний.

І найсвіжіші наші нагороди – це 4 золоті медалі на VIІІ  Всеукраїнському конкурсі «Сорт і теруар. Мікровиноробство» за Тельті Курук 2023, рожевий Піно Нуар 2023, Одеський Чорний 2021 і 2023 років.

З чого починалась ваша співпраця з художником Іваном Марчуком?

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Все сталося випадково, але ж ніщо не трапляється просто так. У 2019 році мені випала нагода відвідати вернісаж українських художників у Музеї історії Києва. Я з великим задоволенням йшла туди, оскільки у планах було запропонувати музею підтримку нашої компанії Vinos de La Luz. Того вечора виставку відвідав сам Іван Марчук. Я була вражена його харизмою і життєствердністю.

Згодом ми стали головним спонсором однієї з виставок Марчука. Це була наша перша співпраця. Коли почалася війна, наш проєкт українських вин уже витав у повітрі. Ми стали свідками тяжких випробувань українського виноробства через заборону на продаж алкоголю, розбомблені виноробні та розбиті резервуари з вином, вбивства людей на виноградниках. У потоці цих страшних подій ми точно знали, які аспекти хочемо охопити у нашому проєкті.

Ми повернули Україну до Міжнародної організації виноградарства і виноробства (OIV). Це була велика заслуга власника компанії Vinos de La Luz, доктора Рікардо Нуньєса і голови Асоціації садівників, виноградарів та виноробів України Володимира Печка.

Створення українського бренду Big Wines Big Art мало продемонструвати, що міжнародні інвестиції не бояться вступати у довгострокові відносини під час війни. Виноробство – це не просто купівля і продаж, це гра на майбутнє. Ми не боїмося розпочинати бізнес у складні часи. Щоб запам’ятатися нашим споживачам, ми поєднали мистецтво вирощування винограду з мистецтвом живопису. Винороби і художники – це митці. Для мене Іван Марчук став символом українського мистецтва і боротьби за національну незалежність. Я не могла не запропонувати йому співпрацю. Для нас було невимовним щастям отримати від маестро згоду. Ще одним аргументом було те, що Іван Марчук цінує вино і підтримує український продукт. Співпраця з Марчуком приносить нам велике задоволення, від вибору картин, обговорення концепцій до організації різноманітних заходів на найвищому рівні.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Ваші найбільші конкурентні переваги на ринку?

Це те, що ми входимо до міжнародної групи компаній Vinos de La Luz. Ми маємо виноробні і виноградники в Аргентині, Іспанії, Італії, США. Цей потужний досвід у сферах бізнесу, виноробства та виноградарства ми здатні успішно застосовувати в Україні, збагачуючи міжнародний бренд нашою новою українською компанією – Big Wines.

Ми маємо можливість використовувати передові технології, вибирати обладнання та експериментувати з різними сортами винограду. Працюємо як на власних виноградниках, так і з партнерами, обираючи тільки найякісніший виноград.

Важливий аспект – теруар. Ми не привʼязані до виноробні на півдні, оскільки виробництво Big Wines у Київській області. Це дає нам змогу обирати той теруар і ті місця, які показують найкращі результати щодо якості вина.

Наша співпраця з маестро Іваном Марчуком відкриває нам нові горизонти. Своїм яскравим та глибоким дизайном етикеток ми запам’ятовуємося на ринку. Дуже приємно чути, коли люди запитують про «вино з Іваном Марчуком». Це, як на мене, є відмінним підтвердженням якості та унікальності наших вин.

Які найбільші виклики відчули під час підготовки до участі у виставці ProWein 2024?

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Організатори Wines of Ukraine показали високий клас щодо організації. Тому жодних труднощів з логістики, облаштування стенду ми геть не відчули. Команда Wines of Ukraine зробила все для того, щоб виробники почувались комфортно і думали про бізнес-контакти, а не те, як привезти вино. Тому підсумую, що Україна була гідно представлена на ProWine 2024.

Які результати отримала компанія Big Wines Big Art від участі у виставці ProWein 2024 та які плани на майбутнє?

Оскільки ми є парасольковим брендом уже знаної компанії Vinos de La Luz, багато наших іноземних партнерів чекають нас на міжнародному ринку. Це зокрема кілька компаній в Іспанії, Пуерто Ріко, США, Канаді. Цікаво, що імпортер з Пуерто Ріко будує за концептом одного українського магазину алкоголю свій. Ми були приємно вражені, що він уже готує для Big Wines окрему вітрину.

Водночас ми отримуємо численні пропозиції щодо участі у виставках, фестивалях як в Україні, так і за кордоном. Наші плани – це участь в якомога більшій кількості заходів, щоб, по-перше, знайомити з нашим брендом, по-друге, задовільнити запит на інформацію. Тому ми будемо активно розвивати B2C напрямок і, звісно, ми завжди відкриті до пропозицій від бізнесів.

Крім того ми готуємо до випуску Одеський Чорний 2022 – третю частину триптиху із картини Івана Марчука «Пробудження», яка буде відтворена на етикетці цього вина. 2025 буде роком єднання трьох унікальних релізів у єдине ціле.

Ця колекційна серія має обмежений тираж – лише 1000 пляшок кожного врожаю. Проте, не варто засмучуватись завчасно – ми плануємо повторити цей творчий задум. І кожні три роки буде можливість зібрати цілу картину.

І забігаючи наперед, розкажу таємницю, що невдовзі для киян та гостей столиці відкриється винний бар Big Wines – це буде простір для презентацій, дегустацій та просто гарних моментів.

Фото: Big Wines

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi