пошук
Анна Кирюхина
Автор
пошук
Анна Кирюхина
Автор
Заглавная фото: Benoit Tessier / Reuters
Історія знає багато прикладів вдалого ситуативного маркетингу в ресторанному бізнесі і не тільки. Проте іноді smm-спеціалісти та\або піарщики у бажанні покреативити можуть стати учасниками доволі резонансних історій. Вчорашній допис на Facebook-сторінці київського ресторану Tarantino Grill&Wine дещо вразив гастрономічну спільноту Києва (як, напевно, і керівництво та власників закладу).
Вчора, 15 квітня, на сторінці у Facebook ресторану Tarantino Grill&Wine було зроблено пост, де зазначалося: «У нас курят лишь в строго отведенных для этого местах, потому что мы — серьезный ресторан, а не какой-то там собор». Таким чином smm закладу відреагував на вчорашні події у Парижі — пожежу, внаслідок якої постраждав собор Паризької Богоматері. Варто зауважити, що причину загоряння собору не встановлено.
Представники київського гастро спільноти висловили подив і розкритикували допис на Facebook сторінці Tarantino Grill&Wine. Публічно висловились щодо резонансного тверждення в соціальній мережі, зокрема, шеф Олексій Краковський, засновник event-агенції Сергій Неклева, ресторатор Максим Радуцький та багато інших.
А що ви думаєте з цього приводу?
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi