пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
«Різдво може викликати стрес, а іноді й депресію. На щастя дослідження показують, що булочки з шафраном роблять нас щасливішими», — йдеться у презентації нововведення від 7-Eleven.
Шведський офіс мережі магазинів 7-Eleven розробив систему, яка буде автоматично змінювати вартість традиційної різдвяної випічки з шафраном та родзинками луссекатт. Якщо настрій людей буде низьким, то і ціни на випічку знижуватимуться. Високий настрій підвищить ціну.
Визначати настрій буде система датчиків, які проаналізують рівень корків на дорогах, зміст постів у соцмережах та характер погоди. Датчики вбудують у фірмові светри співробітників разом з сигнальними LED-ліхтариками. Вони повідомлять покупцям про наявність чи відсутність знижки.
У своєму твердженні про позитивний вплив булочок з шафраном компанія посилається на дослідження 2016 року американського натуропата Пітера Бонгіорно (Dr. Peter Bongiorno). У ньому автор дійшов висновку, що шафран має заспокійливий ефект та може використовуватись, як допоміжний засіб проти депресії.
Вартість однієї булочки з шафраном у мережі 7-Eleven — 10 шведських крон (25 грн). До луссекатт зазвичай подають каву або ґльоґ.
Фото: 7-Eleven
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi