пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа швидкого харчування McDonalds запустила нову інтерактивну компанію на честь китайського Нового року. Вона поєднує в собі промоматеріали з елементами AR, технологією нейромережі «Instant NeRF» та виставку у метавсесвіті. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
У рамках цієї кампанії McDonalds уклав угоду із кількома відомими авторами. Серед них Карен Ікс Ченг та співзасновник Opening Ceremony Умберто Леон.
Центральне місце у цьому проєкті займає 30-секундний проморолик від IW Group. Він створений на базі технології NeRF, яка дозволяє створити реалістичне тривимірне зображення. Центральний мотив відео – перехід від року тигра (2022) до року кролика (2023).
Крім того, промокампанія включає AR-фільтр для Instagram і віртуальний виставковий зал на базі Spatial. Простір стилізований під храм у китайському стилі, де представлені усі зодіакальні тварини.
Фото: McDonalds
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi