пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Банка майонезу американського бренду Hellmann’s з термочутливою етикеткою допоможе визначити температуру в холодильнику. Про це повідомляє Adweek.
Термочутливі етикетки створювалися разом із рекламним агентством Ogilvy. Їх дизайн розроблений фірмою Jacky Winter Group та художницею Еллен Портеус.
При створенні етикеток використовувалася термохромна фарба, яка дозволяє змінювати дизайн етикетки за різної температури. Якщо у холодильнику досить низька температура, на етикетці можна буде побачити усі яскраві зображення.
Нова упаковка дозволить побачити, як багато людей роблять температуру в холодильнику надто високою. Через це такі продукти, як молоко, фрукти та овочі псуються дуже швидко.
Фото: Adweek
Читайте також:
В Україні запрацював гастрономічний книжковий магазин Book Pie
Валерій Созановський відкриває відразу три заклади у Львові
У Болгарії фермери протестують проти імпорту українського зерна
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi