пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
У Канаді компанія з доставки їжі DoorDash та мережа закладів швидкого харчування McDonald’s запустили спільну рекламну компанію “Faster Food”. Про це повідомляє видання It’s nice that.
У новій рекламі показано страви з McDonald’s, які рухаються на великій швидкості. Довгі смуги відомих кольорів створюють відчуття руху.
Ця реклама, безумовно, привертає до себе увагу, оскільки контрастує зі звичайними вуличними плакатами, де бренди використовують стандартні фотосесії, ключові повідомлення, які написані майже однаковими шрифтами.
Кольорові смужки, що не мають початку та кінця, створюють відчуття стрімкості. Ні тексту, ні великого логотипа, жодних банальностей. Невеликі логотипи компаній розміщені у нижньому правому кутку.
Фото: It’s nice that
Читайте також:
На Костянтинівському хлібокомбінаті випікають майже 12 тисяч буханок на добу
В Австралії мільйони мертвих риб викинуло на берег річки
Юлія Рабін поділилась результатами майстер-класу «Український фаст-фуд»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi