пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа супермаркетів Waitrose першою у Великій Британії прибере пластик та фольгу з шийок винних пляшок, щоб зменшити кількість непотрібної упаковки. Про це повідомляє Packaging Europe.
Британський ритейлер прибере пластик із чотирьох ліній свого асортименту вина Loved & Found. Якщо випробування пройде успішно, Waitrose планує до кінця року скоротити упаковку всього асортименту власного вина, який складається з десяти пляшок. Такі дію можуть призвести до того, що супермаркет заощадить приблизно пів тонни непотрібної упаковки на рік.
«Пляшки виглядають зовсім по-іншому, тому що шийка здається оголеною, тому цікаво буде подивитися, як наші покупці відреагують на те, що ми видалимо ці знайомі елементи. Я, наприклад, з нетерпінням чекаю, коли мені не доведеться займатись упаковкою», – сказав Баррі Дік, менеджер із постачання пива, вина та міцних спиртних напоїв компанії Waitrose.
Фото: Packaging Europe
Читайте також:
Голландська компанія випустить попкорн зі смаком Chupa Chups
McLaren та Jack Daniel’s випустять обмежену партію віскі
«Фалафель у Хасана» відновить роботу на новій локації
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi