пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Авторка книги «Вино без правил», винна експертка, лекторка WSET, авторка блогу «Сомельє в зелених штанях» Анна-Євгенія Янченко розповіла, що люди «Old Money», з якими вона стикалась, частіше всього купували вино по акції. Про це Анна-Євгенія Янченко розповіла в Instagram.
Переглянути цей допис в Instagram
“Серйозно – брали вино по акціі в супермаркеті, інколи на заправці.
Навіть закуповували вина наперед. Так робили не через економію, а тому, що не в усіх штатах легко вино купити коли хочеш. Й всі з них не звертали особливої уваги на буденне вино”, — розповіла вона.
За її словами, під спеціальний вечір люди “Old Money” купували вино окремо, тоді на пошук та смакування виділявся час. Кавіста розпитували про регіон або виноробню.
Анна-Євгенія Янченко додає, що робить висновки про поведінку справжніх “Old Money” по власних знайомих або з США, або з Південної Америки.
“Зато я згадую показову історію. Як на пляжі, під пекучим сонцем й прямо на гарячому піску стояла пляшка стобаксового Castello di Banfі. Уявіть, пляшка червоної насиченої Супертоскани смажилась на пекучому сонці, поки “золота молодьож” гралась в фрісбі.
Й це було образливо – пляшку було шкода. Ті, хто її купили не знали ані цінності ані споживання”, — підсумовує вона.
Додамо, Oldmoney (з англійської — «старі гроші») — це соціальний клас найзаможніших людей XX століття, які успадкували свої статки від багатьох попередніх поколінь.
Читайте також:
У США випустили пончики з M&M’s
У Варшаві пройде український ресторанний форум «RestoPraktiki»
«Authentic Food in Ukraine» — атмосферний YouTube-канал про традиційні українські страви
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi