Артем Скапенко розповів про новий бренд української горілки - PostEat

пошук

Артем Скапенко розповів про новий бренд української горілки
29-09-2023 0 836


Бармен Артем Скапенко розповів у Facebook про новий бренд української горілки KYI, який він створив з командою.

«KYI Gorilka — суто український продукт, який, на наш смак, відповідає усім якостям класної барної горілки (а не «водки»). Наш досвід роботи барменами, прагнення до змін, тижні роботи з пані технологом (Зоє Аркадіївно, привіт! ), якій ми розповідали про смакові нюанси, про те, як горілка повинна грати саме у змішаних напоях — все у цій пляшці», — розповідає він.

За його словами, в цій горілці використано якісний спирт, щоб продукт був дійсно ідеальним для використання в коктейлях. Бо саме в горілки найважливіша роль розчинника, який розкриває інтенсивність смаків інших інгредієнтів.

Крім цього, Артем Скапенко виділив дизайн пляшки, адже її зручно тримати в руці, використовувати для інф’юзів-настоянок, зберігати в барі для преміксів, щоб все було красиво та швидко, як гості люблять.

«Дякую першій команді, з якою ми починали цей проєкт. Війна безжально змінює життєві обставини та плани. Та я безмежно вдячний вам за важливий внесок у зародження бренду.

А зараз стрибаємо в майбутнє: пробуємо нове, робимо нові сміливі заходи, які надихають барменів і барледі України та світу створювати щось унікальне, якісне, креативне. Об’єднуємося, щоб розвивати українську коктейльну культуру та індустрію», — додає він.

Photo credit: Facebook Artem Skapenko

Читайте також:

У кафе-кондитерській «Honey» на Золотих Воротах прибрали літню терасу

Fresh Black і «Слух» випустили дріп-каву з плейлістами з актуальними українськими треками

Юлія Рабін пояснила, чому небагато рестораторів наважуються відкривати сучасний український ресторан

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi