пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Харчова компанія Heinz випустила нову лімітовану колекцію кетчупу, який створили для тату-майстрів. Про це йдеться на сайті компанії.
Переглянути цей допис в Instagram
Нова пляшка кетчупу Heinz є частиною масштабної кампанії «Heinz Tattoo Label». Для цього бренд об’єднався з креативним агентством Rethink.
Лімітований випуск кетчупу має етикетку, що відклеюється і є трафаретом для татуювання. Трафарет може бути використаний тату-майстрами, щоб намалювати логотип Heinz, і у такий спосіб назавжди закарбувати на тілі шанувальників їхню улюблену харчову добавку.
Новий кетчуп не надійде у продаж до магазинів. Натомість фанати Heinz можуть взяти участь у розіграші однієї зі 100 спеціально розроблених етикеток на сторінці розіграшу.
Photo credits: Instagram heinz
Читайте також:
Monobank запустить додаток для відвідувачів ресторанів
Українські науковці створили сорт картоплі, з якого виготовлятимуть фіолетові чипси
Євген Клопотенко розповів, хто придумав шоколадну ковбаску і картоплю
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi