Heinz випустила кетчуп з етикеткою-трафаретом для тату - PostEat

пошук

Heinz випустила кетчуп з етикеткою-трафаретом для тату
05-12-2023 0 368


Харчова компанія Heinz випустила нову лімітовану колекцію кетчупу, який створили для тату-майстрів. Про це йдеться на сайті компанії.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heinz (@heinz)

Нова пляшка кетчупу Heinz є частиною масштабної кампанії «Heinz Tattoo Label». Для цього бренд об’єднався з креативним агентством Rethink.

Лімітований випуск кетчупу має етикетку, що відклеюється і є трафаретом для татуювання. Трафарет може бути використаний тату-майстрами, щоб намалювати логотип Heinz, і у такий спосіб назавжди закарбувати на тілі шанувальників їхню улюблену харчову добавку.

Новий кетчуп не надійде у продаж до магазинів. Натомість фанати Heinz можуть взяти участь у розіграші однієї зі 100 спеціально розроблених етикеток на сторінці розіграшу.

Photo credits: Instagram heinz

Читайте також:

Monobank запустить додаток для відвідувачів ресторанів

Українські науковці створили сорт картоплі, з якого виготовлятимуть фіолетові чипси

Євген Клопотенко розповів, хто придумав шоколадну ковбаску і картоплю

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi