The Coca-Cola Company об'єднала свої продукти у ролику про магію і хаос сімейних свят - PostEat

пошук

The Coca-Cola Company об'єднала свої продукти у ролику про магію і хаос сімейних свят
09-01-2024 0 368


Coca-Cola випустила рекламний ролик під назвою «New Guy», який демонструє «магію та хаос» сімейних свят. Про це повідомляє The Drum.

Вперше за більш ніж 130-річну історію компанії Coca-Cola, гігант створив кампанію, яка об’єднує кілька продуктів в одній рекламі.

У відео під назвою «New Guy» показано чоловіка, який вперше зустрічається з родиною своєї дівчини в її сімейному домі під час спортивної гри. У The Coca-Cola Company заявили, що це місце відзначає «магію та хаос» зустрічі з родиною та друзями.

У кампанії взяли участь напої Coca-Cola, Sprite, Smart Water та сік Honest Kids.

За 90-секундним відео стоїть творець популярного серіалу«Ведмідь» (англ. The Bear) Крістофер Сторер.

Photo credits: скриншот

Читайте також:

Марія Банько розповіла, яким було королівське різдвяне меню наприкінці XIX століття

У SHABO розповіли про девіз та філософію компанії

У Запоріжжі подовжили час продажу алкоголю

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi