Розказуємо деталі
У період з 14 по 15 липня гості ресторану почали повідомляти про симптоми харчового отруєння. На момент публікації новини 11 осіб звернулися до команди закладу, зазначивши погіршення стану здоров’я після візиту. Усі випадки фіксувалися одразу, і з кожним постраждалим власники вийшли на зв’язок. Гіпотетичний винуватець, це десерти на основі яєчного крему, подані в спекотні липневі дні. Класика гастросезонних «спалахів», які, за словами лікарів-інфекціоністів, стаються щоліта, навіть у найвідповідальніших закладах.
У ситуації, яка могла б обернутись сильно погано для іміджу, власники обрали шлях радикальної прозорості:
- заклад тимчасово закрили до з’ясування всіх обставин;
- викликали санітарну службу, яка вже провела перевірку персоналу, кухні та продуктів — результати надійдуть найближчими днями;
- оголосили повну утилізацію всіх продуктів у ресторані — незалежно від результатів перевірки;
- зобов’язались оплатити лікування кожного постраждалого — з усіма на прямому зв’язку;
- власник теж лікується на рівних з гостями — що рідко бачиш у будь-якій індустрії, не лише гастрономічній.
Подібні випадки, завжди тест на людську і професійну гідність. Бізес і гастрономічний, зокрема, це не тільки про ніжність яйця пашот чи тонкощі ферментації. А також про відповідальність перед тими, хто їсть.
Команда закладу пообіцяла опублікувати усі результати лабораторної перевірки, а також вжити системних змін, аби уникнути подібного в майбутньому. І, судячи з їх настрою, це ще й привід для перегляду стандартів.
Коментарi