5 алкогольних трендів, що змінюють ринок вже сьогодні, від бренду хенд-крафтед джину Knut Hansen - PostEat

пошук

5 алкогольних трендів, що змінюють ринок вже сьогодні, від бренду хенд-крафтед джину Knut Hansen
02-07-2024 0 2137

ПРОМО

Автор


Розвиток глобального ринку алкогольних продуктів не відстає від загальної тенденції постійних змін та сучасних вдосконалень. Смаки та вподобання людей постійно змінюються, що спонукає алкогольну промисловість ефективно адаптуватись, випускати нові продукти та вдосконалювати вже існуючі позиції. Прогресивні компанії завжди тримають «руку на пульсі» і загалом по-новому дивляться на споживчі фактори алкоголю. Разом з німецьким брендом хенд крафт джину Knut Hansen розповідаємо про актуальні алкогольні тренди, нові межі смаків та сучасний розвиток культури споживання алкоголю.

Локальність та крафтовість

Споживачі все більше віддають перевагу крафтовим продуктам, історія та технології виробництва яких тісно пов’язані з їх місцевістю. Оскільки такі бренди яскраво підкреслюють свою винятковість та особливості регіонів, в яких вони створюються. А також мають багато можливостей для креативності та цікавих експериментів, що дуже цінується сучасними споживачами.

Одним з таких молодих, креативних брендів є німецький хенд крафт джин Knut Hansen, вже визнаний у світі джинів і популярний у Європі. Заснований в 2017 році в Гамбурзі двома молодими підприємцями Каспаром Хагедорном та Мартіном Шпікером, бренд вже отримав низку нагород у міжнародних конкурсах в своєму сегменті, серед останніх — золоті та срібні відзнаки на міжнародному конкурсі SIP Awards 2022 у категоріях «Дегустація та інновації».

Виробництво джину Knut Hansen знаходиться в Гамбурзі та наразі займає 1500 кв. м власних виробничих площ. Зберігаючи вірність традиційним смакам джину у стилі London Dry, засновники бренду Knut Hansen додали до його букету аромати локальних квітів, трав, та фруктів, які підкреслили та вдосконалили його унікальну сутність.

Секрет мистецтва виготовлення джину Knut Hansen полягає у використанні високоякісних зернових спиртів, ароматизованих 14-тьма різноманітними ботанікалами, внаслідок процесів мацерації та редистиляції. Вишуканий букет напою віддзеркалює пряність ягід ялівцю, привабливість суцвіть бузини та витонченість пелюсток троянди та гібіскусу, розкриваючи різнобарвний світ природної гармонії. Завдяки неперевершеній симфонії місцевих ботанікалів, Knut Hansen уособлює неповторну красу і мінливість природи регіону.

Knut Hansen – це кришталево прозорий, гармонійний, збалансований та наділений інтенсивним ароматом дистилят. Елегантний та комплексний напій з пряним, фруктовим та трав’янистим ароматами, нотами ягід ялівцю, лаванди, лимонного базиліка, меліси та огірка на тлі цедри цитрусових фруктів, який є результатом вшанування місцевих традицій, відданості своєму регіону та вишуканості. В кожній пляшці крафтового джину міститься неповторне поєднання ароматних локальних німецьких яблук та свіжих нот огірків і базиліку з місцевих ринків.

Дегустуючи хенд крафт джин Knut Hansen відчувається його суха, масляниста структура, яка переходить у пікантну терпкість, розкриваючи мальовничі пейзажі полів, що поринають у квітах та травах. Ноти огірка та аромату апельсинового дерева додають особливих відтінків, роблячи кожен ковток подорожжю у світ відчуттів. Knut Hansen залишає довгий, приємно зігріваючий післясмак, наче спогад про відданість рідному краю, роблячи момент особливим.
Завдяки різноманіттю ароматів та смаків, джин Knut Hansen є гарною основою для освіжаючих змішаних напоїв в стилі Gin Tonic та Tom Collins, наділяє їх відмінним тонізуючим ефектом.

Сталий розвиток та екологічність

Загальний тренд сталого розвитку трансформує і підходи до виробництва алкогольних продуктів. Адже важливість збереження ресурсів для майбутніх поколінь, підтримка філософії zero waste, прагнення привести виробництво до екологічних стандартів та зменшувати вуглецевий слід збільшуються з кожним роком.

Тому джин Knut Hansen є одним з представників екологічних брендів, який дотримується принципів дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Максимально яскраво цей підхід втілено у пакуванні джину: пляшки для напою використовують повністю переробні з кераміки, їх виготовляють з натуральної сировини з мінімальним впливом на навколишнє середовище. Закорковують джин натуральними цілісними корками, а для транспортування обирають пакування з переробленого паперу.

Також джин Knut Hansen має відзнаку Sustainable brand від алкогольної премії The Chilled 100 Spirits Awards 2022, яку отримують бренди з відповідальним та екологічно свідомим підходом до виробництва. Ця нагорода підкреслює відданість бренда цінностями та принципам сталого розвитку та є джерелом натхнення та визнання для тих, хто підтримує цей прогресивний напрямок.

Low-alcohol у чистих та змішаних напоях

Відповідальне ставлення до споживання алкоголю тримається в трендах не перший рік, і все яскравіше помітний серед відомих алкогольних брендів. Споживачі шукають альтернативи традиційним алкогольним напоям, тому можна помітити значний сплеск попиту на напої з низьким або безалкогольним вмістом.

Багато брендів тепер пропонують як алкогольні, так і безалкогольні версії своїх напоїв, щоб надати споживачам більший вибір. Удосконалення технологій полегшило імітацію алкогольних ароматів та смаків, тому споживачам не доводиться вибирати між вживанням алкоголю чи ні. Чудовим зразком світового тренду на напої без вмісту алкоголю є безалкогольний джин Knut Hansen, ідеальний для різноманітних безалкогольних коктейлів та лонг дрінків, таких як наприклад базиліковий смузі.

Ready-to-drink: зручність формату

Напої ready-to-drink (RTD) представляють цілу окрему категорію готових до споживання напоїв, серед яких переважно слабоалкогольні позиції. Зазвичай їх випускають у металевих бляшанках чи скляних пляшках. Можна вважати, що цьому тренду сприяє популярність барної індустрії та коктейлів загалом, а також мобільність споживачів, які бажають мати змогу скуштувати улюблений коктейль в будь-який час і в будь-якому місці.

Сучасний бренд Knut Hansen не оминув цей тренд, тому в лінійці представлений слабоалкогольний преміум джин-тонік в порційному форматі. Його зручно брати з собою на пляжний відпочинок з друзями або мати вдома у домашньому барі, щоб пригостити гостей.

Доступність: зручне онлайн-замовлення та швидка доставка

Можливість швидко та просто замовити бажаний продукт у будь-яку точку міста особливо цінується споживачем. У шаленому життєвому ритмі все менший відсоток людей готовий витрачати час на дорогу до супермаркету, пошук товарів між стелажами та повернення додому з покупками. Тому власна доставка, доступність у сервісах доставки та на різноманітних онлайн-маркетах має неабияке значення в поширенні продукції алкогольного бренду.

Всі позиції з лінійки сміливого та креативного бренду німецького хенд крафт джину Knut Hansen можна придбати в мережі магазинів преміального алкоголю VINO&VINO (vinovino.com.ua) та в інших маркетах країни.

 

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ 

ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я.

 

 

Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi