Як приготувати за раз 5 тисяч безалкогольних коктейлів - PostEat

пошук

Як приготувати за раз 5 тисяч безалкогольних коктейлів
23-12-2020 0 1106


Я завжди хотів, щоб F.U.L.L.Bar працював не тільки в робочий час бару, а й реалізовував свій потенціал як лабораторія. І 2020 рік вніс корективи в наші плани, адже у нас є можливість створювати приголомшливі смаки. Така можливість, а точніше виклик, представився буквально кілька днів тому.

Почнемо з того, що у нас було дуже мало часу – це мабуть був найважливіший фактор. З моменту оплати для закупівлі інгредієнтів, до видачі всієї партії у нас було 7 діб.

 

З якими труднощами ми зіткнулися:

  • гарна і однакова тара в обсязі 5 тис. пляшок – це справді завдання із зірочкою;
  • безалкогольні коктейлі набагато складніше зробити консервованими, є два шляхи (промисловий автоклав для стерилізації або безпечні природні консерванти);
  • не можу не відзначити, що нам на допомогу прийшло розуміння використання комплексу кислот для збалансованості без додавання мутності напою, адже обов’язково все коктейлі повинні бути красивого кольору і прозорі;
  • швидко замовити і протестувати упаковку на предмет, чи витримає коробка 20 пляшечок по 250мл, з урахуванням, що буде стояти в висоту 10 рядів.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Як ми побудували весь процес:

Дмитро Фурман, на правах математика, порахував кількість людських годин, необхідних для втілення нашого амбітного плану, розписати послідовність процесів, замовити та розподілити своєчасне надходження закупівель, оскільки у нас не було тимчасової можливості замовити все завчасно, повторюся, що замовлення було дуже термінове , у нас навіть не було доби запасу.

Ми запропонували п’ять безалкогольних коктейлів на вибір, і узгодили три варіанти New Year Sour, Forest Rhapsody, Christmas Spritz. Після врегулювання питань концепції, смакових профайлів, дизайну пляшок і етикеток, завдання виглядало наступним чином:

  • розрахувати графік прийому товару;
  • зробити заготовки на три різні безалкогольні коктейлі (3 людини);
  • організувати процес стерилізації пляшок (задіяно було 8 осіб);
  • організувати точки розливу — 10 осіб;
  • нанесення етикеток — 3 людини;
  • упаковка- 1 людина;
  • підготовка для відвантаження і нанесення відмітних емблем для відділу логістики (дуже важливо, адже вже в п’ятницю наші пляшечки повинні поїхати у 5 міст України).

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

На третій день ми йшли з випередженням графіка на 8 годин, але трапився один, як я це називаю, колективний завтик, коли всі не звернули уваги на одну деталь, яка нам коштувала 8 годин часу. Після виявлення помилки я підійшов до Діми, розповів і запропонував йому перерахувати таймінг з урахуванням нинішньої ситуації. Через наскільки хвилин Діма повідомив, якщо ми додамо ще одну точку розливу і візьмемо додатково ще 2 людей, то встигнемо до 5 ранку наступного дня. Нагадую, логістична компанія приїде об 11 ранку. Протягом 3 днів Діма кожні пару годин перевіряв наш таймінг, йдемо ми згідно з  графіком, або потрібно було натиснути. Весь цей час на мені була функція, підміняти кожного, хто втомився і плюс контролювати стандарти якості на всіх стадіях.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

І що ви думаєте, ми таки закінчили о 5:15 ранку. Траспортна компанія приїхала вчасно, ми акуратно завантажили нашу найбільшу партію коктейлів в машину і відправили задоволеним клієнтам.

Наостанок скажу, що я не чув, чи робив хтось подібне замовлення, швидше за все ні, але знаю точно, що це був новий і дуже крутий досвід. Тут питання не стояло в заробітку, головна причина була – це нова вершина, до цього ми не розуміли як можна організувати подібний процес, зате тепер можу сказати, що якщо до нас звернуться із замовленням і 10 і 20 тисяч, то ми вже точно будемо знати як це все організувати.

Окреме дякую всій команді ресторану BARVY і F.U.L.L.Bar. За всі ці дні ніхто не скаржився і не говорив, що втомився, всі були одержимі однією ідеєю, низький вам уклін. Я завжди був щиро впевнений і залишаюся таким, що в даному виді бізнесу головним активом бізнесмена є не люстра за десятки тисяч доларів, а колектив.

Текст та фото Назар Макаров, шеф-бармен BARVY та шеф-бармен і співласник F.U.L.L.Bar

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi