Найпоширеніші помилки при відкритті ресторану: частина 1 - PostEat

пошук

Найпоширеніші помилки при відкритті ресторану: частина 1
19-10-2017 0 3719


Сьогодні пропоную поговорити про найпоширеніші помилки, які часто виникають при ведені ресторанного бізнесу.

Не правильно підібрана локація.
Інвестори готові купувати навіть підвали, квартири чи будь що, у місцях, де є вже успішні ресторани конкурентів. Але, в свою чергу, можна зустріти десятки закладів, які процвітають на територіях, де немає жодних інших на 10-ки кілометрів. Це вкотре доводить, що продуманість концепції майбутнього закладу є основою його майбутнього успіху!

Цінова група і визначення такої.
Дуже часто трапляється ситуація, коли заклад планується як не дорогий, демократичний, але вже на етапі відкриття, інвестори піднімають і завищують планку відповідно до власних інтересів (інвестор – це забезпечена людина, власник або співвласник закладу). І в результаті, відкриваючи піцерію, ми отримуємо щось схоже на ресторан із незрозумілою концепцією.

Прийняття рішень замість майбутнього гостя.
Головна помилка тут полягає, мабуть, у тому, що часто інвестори або управляючі керуються принципом: «що б я зробив, чи чого б хотів, на місці гостя?» Або: «роби так, як хочеш щоб зробили для тебе!»
Проте, насправді мало хто ставить питання: «Як правильно це зробити?!»
Ми не можемо вгадати, що б зробив, чи чого б хочів гість, адже смаки у всіх різні, а вгодити усім — неможливо. Тому вважаю, що основне питання, це – «як зробити правильно і зробити це так, щоб гость був задоволений!?»
А вже в рамках концепції, гості самі вам скажуть свою думку і те, чого вони хочуть.

Гість завжди правий.
Напевне цю фразу знають усі і часто нею керуються.
Але я вам пропоную інше ствердження:
«Гість в основному не правий, але покинути заклад він повинен із думкою, що правий.»
Сучасний світ створив з людей «експертів» у всіх галузях. А якщо взяти до уваги, що всі вони ще й в принципі егоїсти, то не рідко ті, хто далеко не спеціалісти вашої галузі, будуть розповідати вам, як і що потрібно робити. Як і у кожному жарті є доля правди, так і в їх розповідях це має місце бути, але правда одна, тому, такі ситуації варто доводити до свого логічного завершення, залишаючись достойними власної професії.

Тотальна економія.
Нас часто вчать економити всюди і на всьому. Але коли ми починаємо це робити, то не рідко доходить до маразму).
А найстрашніше те, що ця економія позначається на якості послуг, що і призводить до кризи закладу.
Якщо ми завжди повинні обґрунтовувати витрати, то і економія має бути обґрунтована.
Наприклад: «Чому по конкретній статті зменшили бюджетування? – Чіткий аналіз кількості витрачених коштів, – аналіз отриманого результату. Яка перспектива подальшого бюджетування? Які ризики при не бюджетуванні цієї статті? І т.д.
До чого я веду!
— Економія повинна мати місце, але тільки не у питаннях якості, а особливо не на необхідних для розвитку речах. Якщо ми чуємо від інвестора чи керівника: «почекай, потім купимо!» Або: «давай спочатку заробимо, а тоді візьмемо!»
Якщо щось потрібно для вашого розвитку, то питання, скоріше, має бути наступним: «де це вигідніше взяти чи купити?», або: «як це вигідніше зробити?!»
І ніяк не навпаки.

Економія на персоналі.
Це напевно одне із найбільш болючих питань. Мало того, що персонал в нашій сфері знайти тяжко, то ще він перший, на чому починають економити. На мою думку, персонал — це остання стаття на якій заклад повинен економити у всіх сенсах цього поняття.
— «Ви не боїтеся, що ви навчите персонал, а він піде?»
— «Я боюся, що він не навчиться і залишиться!»).
Частим аргументом керівників і власників стає наступне: «в мене намає гостей, для чого мені переплачувати персоналу?…» Але основним і правильним питанням повинно бути: «А чому у мене немає гостей?!»

Далі буде:

  • Фонд заробітної плати або мотивація
  • Конкуренція
  • Цільова група
  • Стандарти
  • Чому тренд це не успіх
    та інше…

Редакция сайта не несет ответственности за содержание авторского материала. Мнение редакции может отличаться от мнения автора.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi