пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Ресторатор Влад Максимов (Tin Tin, Loggerhead) у дописі на фейсбук повідомив про низку проблем у роботі з сервісом Glovo — борги та слабку комунікацію. Коментатори допису розповіли про аналогічну ситуацію в їх закладах.
Автор допису поставив питання друзям та підписникам про їх досвід співпраці з сервісом доставки їжі Glovo, — «Сьогодні наш ресторан заблокував роботу з ними, замовлення не приймаємо!». В публікації також йде мова про борги та відсутність живого спілкування з менеджерами. Перемовини ведуться поштою. Сума заборгованості перед рестораном Tin Tin становить 9114 грн за період жовтень 2019 — лютий 2020.
Інші ресторатори в коментарях допису розповіли про схожі проблеми. Дехто порадив розв’язувати проблему співпрацею з іншими сервісами доставляння їжі.
Якщо у вас є цікавий досвід роботи з сервісами доставки їжі, готові опублікувати вашу історію.
Нещодавно PostEat писав про те, що у Таїланді відкрились 70 тис. нових закладів у 2019 році. Ріст спровокувала популярність доставляння їжі.
Фото: facebook.com/GlovoAppUA
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi