«Борги та слабка комунікація» київські ресторатори незадоволені Glovo - PostEat

пошук

«Борги та слабка комунікація» київські ресторатори незадоволені Glovo
05-02-2020 0 4155


Ресторатор Влад Максимов (Tin Tin, Loggerhead) у дописі на фейсбук повідомив про низку проблем у роботі з сервісом Glovo — борги та слабку комунікацію. Коментатори допису розповіли про аналогічну ситуацію в їх закладах.

Автор допису поставив питання друзям та підписникам про їх досвід співпраці з сервісом доставки їжі Glovo, — «Сьогодні наш ресторан заблокував роботу з ними, замовлення не приймаємо!». В публікації також йде мова про борги та відсутність живого спілкування з менеджерами. Перемовини ведуться поштою. Сума заборгованості перед рестораном Tin Tin становить 9114 грн за період жовтень 2019 — лютий 2020. 

Інші ресторатори в коментарях допису розповіли про схожі проблеми. Дехто порадив розв’язувати проблему співпрацею з іншими сервісами доставляння їжі.

Якщо у вас є цікавий досвід роботи з сервісами доставки їжі, готові опублікувати вашу історію.

Нещодавно PostEat писав про те, що у Таїланді відкрились 70 тис. нових закладів у 2019 році. Ріст спровокувала популярність доставляння їжі.

Фото: facebook.com/GlovoAppUA

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi