пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Шотландський бренд віскі The Glenlivet створив напій в новому форматі — традиційні пляшки для нього замінили біорозкладними капсулами. Щоб відчути смак віскі питець має розчавити їх в роті. Шотландці запевняють, що так можна відчути «вибух смаку». Користувачі соцмереж налаштовані скептично.
Колекція з трьох смаків віскі отримала назву Capsule Collection. Напій упаковано у невеликі капсули об’ємом у 23 мл. Їх пропонують розчавлювати в роті. Таким формат в компанії називають «коктейлем без склянки».
No ice. No stirrer. No glass. We’re redefining how whisky can be enjoyed. Introducing The Glenlivet Capsule Collection #noglassrequired pic.twitter.com/F4MGErsfZM
— The Glenlivet (@TheGlenlivet) 2 октября 2019 г.
Оболонку для напоїв створив стартап Notpla, який займається розробкою біорозкладних упаковок з водоростей та рослин. У стартапі називають такі капсули Ooho та пропонують використовувати їх замість пластикових пляшок для води, соків та соусів.
Break tradition with The Glenlivet, the original Speyside single malt, at London Cocktail Week 2019 #noglassrequiredhttps://t.co/hi3vYgLGgI pic.twitter.com/0wV9cC4lxB
— The Glenlivet (@TheGlenlivet) 3 октября 2019 г.
Смак напоїв всередині капсул розроблено спільно з барменом Алексом Кратеною — є цитрусовий, пряний та підкреслено бочковий смак. У The Glenlivet вважать, що капсули починають історію нового формату, який може замінити традиційний спосіб вживання коктейлю. «Капсули дають відчуття вибуху смаку, не потребують склянки, льоду та розмішування», — розповідають в компанії.
Новинку презентували на фестивалі London Cocktail Week, який триватиме до 13 жовтня. Спробувати новинку можна на фестивалі або у закладі Алекса Кратени барі Tayer в Лондоні.
Found out these pods are available in London only. I’m in London today, leaving tomorrow. This is my live tweet adventure to find Glenlivet capsules. All advice accepted. https://t.co/RIqHKCz2in
— Rachel Tobac (@RachelTobac) 5 октября 2019 г.
Інтернет відреагував на новинки стримано. Користувачі пишуть, що віскі п’ють не одним хилом, як пропонує The Glenlivet, а маленькими ковтками. Інші пишуть про те, що в такий віскі неможливо додати води чи льоду. Також декому він нагадав флешмоб 2018 року Tide Pod Challenge, коли користувачі ковтали капсули прального засобу та знімали це на відео.
В соцмережах жартують над новинкою:
В переговорній.
Перший співробітник: «Міленіали, не купують наш скотч. Чому?»
Другий співробітник: «Може тому що міленіали вейпять і їдять капсули з пральним засобом».
Перший співробітник: «Казна-що! Але стривайте…».
Boardroom:
Suit 1: Millennials aren’t buying our scotch. Why?
Suit 2: Probably because all they do is vape and eat tide pods.
S1: Crazy pitch, but hear me out…
— 222 Minutes (@222Minutes) 5 октября 2019 г.
Фото: The Glenlivet
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi