пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Агенція дизайну Omse провела ребрендинг Церкви Святого Іоанна у Гекні (Hackney Church) у Східному Лондоні. Нову айдентику отримала пасіка, броварня, концертний майданчик та благочинна організація в межах храму.
Нова символіка підкреслює функціональне різноманіття церкви. Наприклад, іконка з зображенням вітражного вікна перетворюється у колос ячменю. Це символ броварні на території храму.
Інший варіант накреслення символу — ряд паляниць, який символізує пекарню. Вулик — це символ пасіки. Проміні світла у вікні — символ концертного майданчику.
Заразом обновили й сайт церкви — новий дизайн поєднує світське та релігійне, виражає мікс роботи та творчості у житті сучасного городянина.
Для церковного пива розробили нове оформлення — ці яскраві мінімалістичні малюнки.
Храм отримав й новий мерч — худі з принтами, сумки для шопінгу, прикраси тощо.
Ребрендинг церкви отримав слова For the people of East London — «Для людей Східного Лондону». У промо нового стилю використовуються світлини не моделей, а реальних парафіян.
Нову айдентику презентували після завершення реконструкції церкви та інтеграції церковної громади з місцевим бізнесом. Наприклад, у 2020 році церква разом з місцевими ресторанами та кафе роздала 100 000 обідів.
Фото: omse.co
Читайте також:
Папа Римський заявив, що насолода від їжі та сексу йде від бога
Gnezdo Bar нагодував безхатьків Подолу
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi