Dewar's залучає молодь до споживання скотчу і запускає стрімінг-дегустації віскі на Amazon - PostEat

пошук

Dewar's залучає молодь до споживання скотчу і запускає стрімінг-дегустації віскі на Amazon
16-10-2019 0 1457


Шотландська ґуральня John Dewar & Sons, яка випускає скотч під брендом Dewar’s об’єдналася з Amazon для проведення дегустації скотчу в прямому ефірі. Мета стрімінгу — дати новачкам знання про основи дегустації та залучити молодь до споживання скотчу.

Дегустація відбудеться на сайті Amazon 24 жовтня за участю майстрині купажа Dewar’s Стефані Маклауд (Stephanie Macleod), журналістки та експертки з алкогольних напоїв Еліс Ласселл (Alice Lascelles) та бренд-амбассадору Dewar’s Метью Кордінера (Matthew Cordiner). 2019 року на конкурсі International Whisky Competition Стефані Маклауд визнали найкращою серед майстрів купажів.

Всім, хто хоче стати учасником дегустації Amazon пропонує придбати колекцію Single Malt Discovery з трьох видів віскі у пляшках по 200 мл — Aberfeldy 12 Years Old, Aultmore 12 Years Old та Craigellachie 13 Years Old. Вартість набору — 40 фунтів стерлінгів (1 200 грн). Під час дегустації експерти разом з глядачами відкриють пляшки та дадуть оцінку органолептичним якостям скотчу.

Стрім дегустації почнеться 24 жовтня о 19:30 за лондонським часом за цим посиланням.

Фото: Dewar’s

 

 

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi