Дмитро Борисов пояснив, чому не працює з доставками Glovo та Uber Eats - PostEat

пошук

Дмитро Борисов пояснив, чому не працює з доставками Glovo та Uber Eats
27-03-2020 0 4793


На запит підписника у фейсбук Дмитро Борисов відповів, що однією з причин стала комісія 35%. Але є і інші причини.

Запитання щодо роботи з Glovo та Uber Eats Дмитру задали в обговореннях його допису про майбутнє ресторанів після карантину. Мовляв, ці сервіси можуть допомогти закладам пережити кризу і не закриватись. 

Дмитро Борисов пояснив, що не працює з цими службами доставляння через комісію у 35%.

«А рентабельність (маржа) ресторанів — 20%. Отже, 15% — це збитки. І три місці відстрочки платежів від них. Не працює! Плюс: ви, гості закладів, замовляєте доставляння від наших ресторанів у 20% випадків. Тобто у п’ять разів менше звичайних візитів», — написав ресторатор.

Сподобалась стаття? Підтримай PostEat копійчиною, щоб ми могли продовжити писати цікаві матеріали!

 

Читайте також:

Доставка з преміум-ресторанів Києва: вишукана вечеря вдома 

Доставка з ресторанів Києва: частина 1 

Доставка з преміум-ресторанів Києва: частина 2

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi