пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
На запит підписника у фейсбук Дмитро Борисов відповів, що однією з причин стала комісія 35%. Але є і інші причини.
Запитання щодо роботи з Glovo та Uber Eats Дмитру задали в обговореннях його допису про майбутнє ресторанів після карантину. Мовляв, ці сервіси можуть допомогти закладам пережити кризу і не закриватись.
Дмитро Борисов пояснив, що не працює з цими службами доставляння через комісію у 35%.
«А рентабельність (маржа) ресторанів — 20%. Отже, 15% — це збитки. І три місці відстрочки платежів від них. Не працює! Плюс: ви, гості закладів, замовляєте доставляння від наших ресторанів у 20% випадків. Тобто у п’ять разів менше звичайних візитів», — написав ресторатор.
Сподобалась стаття? Підтримай PostEat копійчиною, щоб ми могли продовжити писати цікаві матеріали!
Читайте також:
Доставка з преміум-ресторанів Києва: вишукана вечеря вдома
Доставка з ресторанів Києва: частина 1
Доставка з преміум-ресторанів Києва: частина 2
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi