пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Виробники харчів, включаючи м’ясо та молочну продукцію, торгові компанії та заклади громадського збільшують кількість пропозицій на рослинній основі. Про це йдеться у звіті «Майбутнє харчування» недержавного фонду «Форум майбутнього».
Автори звіту проаналізували роботу 132 великих харчових компаній світу та зафіксували зростання кількості рослинних опцій у асортименті. Виявилось, що 41% виробників м’яса та молочної продукції за останні кілька років збільшили число рослинних товарів шляхом створення нових власних продуктів, купівлі компаній-виробників чи інвестицій.
79% компанії-виробників харчів (окрім м’ясних та молочних компаній), 61% закладів громадського харчування та 52% торгових компаній додали рослинні альтернативи в свій асортимент або меню.
Інтерес споживачів до вегетаріанських альтернатив (експериментальна партія веганських нагетсів у KFC була продана за кілька годин) мотивує компанії збільшувати рослинний асортимент. Автори звіту впевнені, що до 2040 року тенденція переходу на вегетаріанські альтернативи повністю змінить звичну нам картину харчування.
Фото: Impossible Meat
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi