Rozmova та Connection запустили кампанію «Фрукти різні, насильство однакове» - PostEat

пошук

Rozmova та Connection запустили кампанію «Фрукти різні, насильство однакове»
27-11-2023 0 493


Платформа психотерапевтів Rozmova та агенція Connection Agency запустили кампанію «Фрукти різні, насильство однакове». Про це компанії повідомили в Instagram.

«До 16 днів проти насильства Rozmova та Connection запустили кампанію «Фрукти різні, насильство однакове». Ми хочемо перевернути комунікацію про насильство на 180 градусів і звернутися до кожної і кожного: все, що ти відчуваєш, має значення. Ми всі можемо бути різними, але насильство завжди однакове», — розповідають організатори кампанії.

Кожен фрукт у кампанії ілюструє певний вид насильства: психологічне, фізичне, сексуальне, економічне.

Кампанію можна буде побачити на вулицях Києва, у метро та на сайті.

Додамо, щорічно у світі з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Photo credits: Instagram connection.agency.here

Читайте також: 

З початку війни росія вкрала українське зерно приблизно на $1 млрд — Шмигаль

В Україні пропонують підвищити ціни на алкоголь

Український міцний крафт — легалізовано. Чому це важливо саме зараз?

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi