пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Міністерство охорони здоров’я та соціальної політики країни вимагає заборонити зіркам шоу-бізнесу рекламувати соджу, пиво та інші алкогольних напоїв. «Діти ж дивляться!», — пояснюють автори законопроекту.
Донедавна Південна Корея була єдиною країною Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD, 35 країн) де дозволено було розміщати фотографії знаменитостей на етикетах алкогольних напоїв. Це дозволило поп-зіркам брати участь у рекламних кампаніях та бути обличчям алкогольних брендів.
«Знаменитості, співаки і актори з’являються на пляшках алкогольних напоїв і впливають на дітей та підлітків. Цю практику треба припинити», — цитують місцеві ЗМІ авторів постанови. За ініціативи чиновник найближчим часом буде переглянуто Національний закон про укріплення здоров’я і зображення зірок на етикетках будуть заборонені.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi