пошук
Анна Кирюхина
Автор
пошук
Анна Кирюхина
Автор
Скільки разів на день ви бажаєте іншим гарного дня? У людей, що працюють у сфері послуг, ця кількість може сягати тризначного числа. Навіть якщо клієнт зовсім ігнорує базові правила ввічливості, працівники сфери послуг мусять посміхатися і бажати йому усього найкращого. Подібна емоційна нещирість не залишається без наслідків, особливо тоді, коли прикидатися доводиться постійно.
Згідно з результатами нового дослідження, яке опублікували у виданні Journal Of Occupational Health Psychology, працівники сфери послуг частіше прикладаються до пляшки після роботи і більше п’ють загалом. За висновком авторів, є переконливий зв’язок між алкоголізмом та «емоційною працею» — зусиллями, які ми здійснюємо, щоб вичавити з себе усмішку та дружелюбність.
«Їх змушує пити не просто погане самопочуття, — розповідає Алісія Гранді, психолог з Університету штату Пенсильванія. — Чим більше їм доводиться контролювати негативні емоції на роботі, тим менше вони здатні контролювати споживання алкоголю після роботи».
У ході роботи над дослідженням команда вчених проаналізувала 1,592 кейсів національної статистики щодо ментального здоров’я та стресу на роботі серед американців. Окрім прямого зв’язку між роботою у сфері обслуговування та схильністю до алкоголізму, вчені помітили ще одну цікаву тенденцію. Люди, що працюють з великою кількістю непостійних клієнтів, наприклад, працівники ресторанів, п’ють більше, ніж люди, що мають довгострокові взаємодії з постійними клієнтами.
Автори дослідження також дійшли висновку, що свобода та автономність праці, а також гідна фінансова винагорода можуть пом’якшити негативні психологічні наслідки такої вимушеної ввічливості.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi