Крок 1. Партнери та учасники торговельної місії як єдиний злагоджений механізм. Онлайн Торговельну місію до Королівства Нідерландів для українських виробників харчової промисловості провели Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ), ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» (ITFC) та ДУ «Офіс з просування експорту в Україні».
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» сприяє розвитку сильної, диверсифікованої та відкритої економіки України шляхом покращення бізнес-середовища для малих та середніх підприємств, підвищення конкурентності ключових галузей економіки й забезпечення України можливостями скористатись перевагами від угод про вільну торгівлю.
Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі є незалежною некомерційною організацією, що спеціалізуються на питаннях підтримки бізнесу, залучення інвестицій, торгівлі і торговельній політиці.
Державна установа «Офіс з просування експорту України» допомагає компаніям перейти від разових експортних контрактів до системних довгострокових продажів, працюючи з бізнесом за наступними напрямками: освіта, консалтинг, аналітика та інформація, пошук партнерів.
5-ти денна програма розширення торговельних можливостей для українських малих і середніх підприємств на нідерландському ринку складалась з двох частин - підготовчої та власне онлайн-зустрічей «бізнес-до-бізнесу» (В2В). Серед учасників місії: українські виробники фруктів та ягід (ФГ «Гадз», ТОВ «Галфрост», СВК «Ягідки»), круп (ТОВ «Добродія Фудз», ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів», ТОВ «Органік Оригінал», ТОВ «Терра»), горіхів (ТОВ «Аркмен», ТОВ «Укр-Волнат») та капсульованої продукції (ТОВ «Фуд Девелопер»). Зустрічі проходили з нідерландськими байєрами та імпортерами, а також було долучено представника торговельної мережі Jumbo. Всебічну підтримку в проведенні місії надавали Посольство України в Королівстві Нідерландів, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та Phaff Export Marketing.
Крок 2. Готовність підприємств до нового формату торговельної місії.Всі потенційні учасники проходили відбір щодо готовності виходу на міжнародний ринок та представлення своєї продукції на ньому – зокрема, були обмеження щодо сегментів продуктів, обов'язково наявність сертифікатів, досвіду експортної діяльності, потужності для нарощення виробництва, репутації підприємства, відповідності продукції до трендів ринку та потреб нідерландських споживачів, готовності адаптувати наявні матеріали, продукцію та упаковку саме для ринку Королівства Нідерландів. Наприклад, ТОВ «Добродія Фудз» були розроблені маркетингові матеріали, проаналізовано попит та вивчено основних гравців на ринку. Результатом якісної підготовки до місії стали успішні перемовини з потенційними партнерами без жодних труднощів під час онлайн - зустрічей.