Стали відомими результати голосування за найкращий рослинний продукт 2020 року - PostEat

пошук

Стали відомими результати голосування за найкращий рослинний продукт 2020 року
22-01-2021 0 253

Партнери

Автор


Через 20 років традиційне м’ясо буде займати лише 40% ринку, а основна частка припадатиме на рослинне і клітинне м’ясо. Таким прогнозом поділився генеральний директор «ЕФКО Інновації» Андрій Зюзін на круглому столі «Світові тренди розробки нових харчових продуктів».

І це лише одна з хороших новин про розвиток ринку веганських альтернатив. 

А для кампанії UAplantbased початок року це — голосування за найкращий рослинний продукт року. Голосування тривало до кінця грудня 2020-го та експерти кампанії вже визначили переможців.

Прислухавшись до пропозицій користувачів, цього року було виділено дві категорії продуктів: українські та імпортовані.

В категорії українських продуктів, серед альтернативам м’ясу, яких в цій категорії було аж чотири, перемогло морозиво на вівсяному молоці від української ТМ Хладик — Злакомка. Адже морозиво їдять всі, а це перший продукт на українському ринку, та ще й за доступною ціною.

На другому місці — рослинний фарш Eat Me At, адже він не поступається смаком та якістю імпортним аналогам, а ціна значно приємніша. Цей продукт дозволив відтворювати звичні м’ясні страви, такі як лазанья, соус Болоньєзе чи голубці, повністю з рослинних інгредієнтів, що не могло не порадувати веганів та вегетаріанців країни. Трійку лідерів закривають снеки від New Jerky — смачний та ситний перекус з соєвого м’яса, який зручно брати з собою.

В категорії імпортованих продуктів на перше місце вийшло кокосове згущене молоко від Nature’s Charm і це не дивно, бо ласувати солодким люблять усі, а кокосове згущене молоко, не лише смачніше за традиційне, але й однозначно корисніше.  

Друге місце посіли котлети від Beyond Meat, які сколихнули весь веганський світ далеко за межами України. Тепер готувати рослинні бургери дома стало ще простіше! 

З відставанням всього в 1%, на третьому місці опинився польський твердий сир від ТМ Bez Deka Mleka. З ним ранкові бутерброди та чізбургери стали як ніколи смачними.

Детальніше з результатами голосування можна ознайомитись на сайті кампанії.

Ще однією важливою новиною від кампанії UAplantbased став запуск оновленого Plant-Based Challenge — безкоштовний 10-денний курс, з якого можна дізнатися все необхідне про рослинне харчування:

  • чи є рослинний раціон повноцінним;
  • чому все більше людей і бізнесів обирають «plant-based»;
  • як збалансувати рослинне харчування;
  • чим замінити традиційні продукти;
  • як приготувати страви, котрі вразять вас і ваших близьких;
  • де знайти натхнення та познайомитися з однодумцями.

Реєструйтеся на сайті та смакуйте багатство рослин вже сьогодні!

Текст та фото надані UA Plant Based 

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi