Виноробня як бренд: про що дізнаються українські винороби на черговому освітньому заході - PostEat

пошук

Виноробня як бренд: про що дізнаються українські винороби на черговому освітньому заході
18-10-2023 0 393

Партнери

Автор


Асоціація крафтових виноробів України та Wines of Ukraine спільно з програмою міжнародної співпраці EU4Business за фінансування Європейського Союзу та Німеччини продовжують освітню діяльність: незабаром відбудеться третій семінар для українських виноробів та підприємців, що працюють у виноробній галузі. 

Тема заходу: «Виноробня як бренд. Маркетинг, PR, енотуризм»

Семінар відбудеться у Києві 21 та 22 жовтня. До участі у заході запрошуються українські підприємці, що працюють у виноробній галузі — участь є безкоштовною.

Про що йтиметься на семінарі й хто буде його спікерами?

«Цього разу наші досвідчені спікери розповідатимуть про надзвичайно важливі речі. Йтиметься про розробку маркетингової та PR-стратегії виноробні та специфіку її впровадження на ринку України. Як створити ідеальну етикетку? Як впливає особистість винороба на продажі вин, і як сформувати й успішно використовувати так званий «персональний бренд»? Як комунікувати у соцмережах та співпрацювати з лідерами думок? Також говоритимемо про побудову продуктів енотуризму на прикладі успішного міжнародного досвіду», — коментує основні аспекти семінару керівниця освітнього проєкту Євгенія Ніколайчук.

«Ми всі вкладаємо багато зусиль у створення якісних вин. Але зробити гарний продукт — це лише половина справи. Інша половина — зробити так, щоб про нього дізнались, оцінили й полюбили його експерти й споживачі. На жаль, українські винороби приділяють недостатньо уваги маркетинговим аспектам розвитку свого бізнесу. Цьому треба навчатись та втілювати науку в життя», — вважає голова Асоціації крафтових виноробів України Світлана Цибак.

Програма семінару* обіцяє бути дуже насиченою. Нижче — розклад лекцій, спікери й теми.

21 жовтня (субота)

10:00-11:00 «Маркетингова стратегія —  в ногу з сучасними винними трендами світу». Спікерка: Євгенія Ніколайчук, міжнародна винна експертка, представниця Асоціації крафтових виноробів України.

11:00-11:15 питання-відповіді

11:15-11:30 кава-брейк

11:30-13:30 “Як закохати Україну в своє вино. Вплив персони власника і його бренду на винний бізнес”. Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann.

13:30-13:45 питання-відповіді.

13:45-14:30 кава-брейк.

14:30-15:15 «Своя історія, або як утворюється цінність». Спікер: Арсен Федосенко, фахівець  з айдентики, реклами та фотографії.

15:15-15:30 питання-відповіді.

15:30-17:00 «Сторітелінг через етикетку: що розказати про вино покупцю, якщо ваша винарня не в Бордо, а в Броварах». Спікер: Олексій Провороцький, CEO креативної агенції R-Agency.

22 жовтня (неділя) 

10:00-11:30 «Маркетинг через гостинність: Тенденції у світовому винному туризмі і розробка енотуристичних продуктів». Спікерка: Дарія Холодиліна, міжнародна експертка з винного туризму, екс-представниця відділу розвитку бренду Національної адміністрації туризму Грузії.

11:30-11:45 питання-відповіді.

11:45-12:00 кава-брейк.

12:00-13:00 «Просування крафтових українських вин в рітейлі: варто чи ні? Як потрапити на полиці Сільпо». Спікерка: Анна Пекер, екс-керівниця напрямку «вино та міцний алкоголь» торговельної мережі Сільпо.

13:00-13:15 питання-відповіді.

13:15-13:45 «Як і навіщо дружити зі ЗМІ: теорія й практика ефективних стосунків». Спікерка: Ольга Тодорчук, головна редакторка Drinks+.

13:45-14:30 кава-брейк.

14:30-16:00 «Як просувати себе в e-commerce. Як саме, та чи варто виходити на маркет-плейси крафтовику?» Спікер: Євген Сєган, категорійний менеджер напряму вина та пива Mau Dau. 

16:00-16:30 Заключне слово представників Асоціації Крафтових Виноробів України.

*в програмі можуть відбутися незначні зміни.

Дати й час проведення: 21.10.23 та 22.10.23 з 10:00 до 16:30.

Місце проведення: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33 (Торгово-промислова палата України).

Формат: офлайн (можливість доєднатись в режимі онлайн уточнюється). 

Участь у семінарі є безкоштовною як для членів ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України», так і для інших підприємців, але долучитися до події можна лише за умови попередньої реєстрації. 

Кількість місць обмежена, реєстрація за посиланням: bit.ly/seminar_wou

Більш детально про програму семінару, спікерів та теми їхніх виступів розповідатимуть на своїх сторінках у соціальних мережах Асоціація крафтових виноробів України та Wines of Ukraine.

Фото для публікації надані Chateau Chizay (фотограф — Сергій Гудак) та Wines of Ukraine (фотограф — Арсен Федосенко).

Організатор заходу – ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України».

Зміст публікації є виключною відповідальністю ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi