Особистий бренд: чому шефу потрібна публічність - PostEat

пошук

Особистий бренд: чому шефу потрібна публічність
12-07-2019 0 1502

Fontegro Ukraine

Автор


Спікер — Володимир Дегтярьов, директор і співвласник PR-агентства Newsfront PR Agency, CEO, сертифікований коуч, бізнесмен, автор онлайн-курсу «Особистий бренд» та частий спікер на теми репутації та менеджменту.

Володимир Дегтярьов про те, як стати публічною людиною і не пошкодувати про це. Розвиток особистого бренду допомагає досягнути своїх цілей, отримати визнання та ділитися інформацією з іншими людьми. Для різних людей може бути різна мотивація: для когось це самовираження, а для когось — можливість залучити клієнтів, знайти співробітників або партнерів.

Чому за одними шефами вишукуються черги потенційних роботодавців, а іншим доводиться «продавати» себе?

Як зробити так, щоб ваше ім’я лунало щоразу, коли згадують певню кухню або блюдо?

Як використати свої соціальні мережі для того, щоб в закладі були черги відвідувачів?

Сайт: Dehtiarov.com, Newsfront.com.ua, PersonalBrand.com.ua


ПРО ЩО КУРС:

◦ Як створити діловий імідж
◦ Як говорити те, що цікаво вашій аудиторії
◦ Як стати авторитетом у своїй справі
◦ Як ефективно презентувати себе за 30 секунд
◦ Як збільшити коло корисних знайомств
◦ Як покращити думку оточення про себе

ЩО ДАЄ КУРС:

◦ визначити власну місію і цінності,
◦ вибрати і створити майданчики для розвитку особистого бренду
◦ знайти оптимальний для себе тип контенту, яким зможете ділитися
◦ розширити коло знайомств завдяки навичкам нетворкінгу
покращити свої презентаційні навички
◦ зможете керувати своєю репутацією в онлайні

ПРО СПІКЕРА:

Керівник PR-агентства Newsfront (топ-5 на ринку, 50 співробітників), член рейтингу «35 кращих професіоналів рекламно-комунікаційного ринку України до 35 років».
Професійний бізнес-коуч, дипломований тренер з PR, випускник програм CIPR, SIMP.
Створює PR-кампанії для десятка українських та міжнародних компаній, в тому числі проекти по створенню репутації топ-менеджерів і власників лідерів ринку.


ПРОГРАМА:

◦ Що таке особистий бренд і репутація
   ** Де межа між розвитком особистого бренду і саморекламою.
◦ Аудит
   ** Аудит особистого бренду. Що я кажу світу зараз.
◦ Самопрезентація
   ** Дослідження власної місії та цінностей.
   ** Створення та відпрацювання elevator speech.
◦ Моя цільова аудиторія
   ** Цільові аудиторії «корпорації Я»: хто важливий для моїх проектів, хто замовляє мої послуги чи впливає на мій розвиток.
◦ Власний медіа-мікс
   ** Визначення каналів і інструментів. Що читають, слухають, дивляться мої клієнти, партнери або колеги.
◦ Контент
   ** Створення контенту, розподіл по каналах і інструментам. Принципи сторітеллінга в соціальних мережах. Роль фото- та відео-контенту.
◦ Коло спілкування
   ** Розширення кола знайомств. Публічні заходи: присутність, виступи і нетворкінг.
◦ Управління репутацією онлайн
   ** Як встежити за згадками. Принципи суперечок і дискусій в мережі.
◦ Завершення, підбиття підсумків/

Реєстрація

Вартість участі в залі: 1900 грн, у вартість входить участь у дегустаціях, диплом учасника, обід, кава-брейк, блокнот, ручка.

Вартість Online участі: 1900 грн онлайн трансляція

Можлива оплата частинами від Monobank

Програма лояльності для груп кухарів: 4 + 1, тобто кожен п’ятий квиток безкоштовно.

Є питання?
Арсен, керівник відділу продажів квитків буде радий відповісти +380982266041 (дзвінок, Viber, Telegram)

Після заповнення форми на протязі 24 годин Вам на електронну пошту прийде рахунок для оплати

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi