пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Компанія Pernod Ricard приєдналась до бойкоту соцмереж #StopHateForProfit та оголосила про плани створити додаток для пошуку та видалення ксенофобських висловлювань.
Очікується, що додаток дасть можливість користувачам повідомляти брендам та компаніям про небажаний контент, коментарі тощо на їх ресурсах. Якщо контент дійсно буде містити «мову ненависті» щодо інших людей, то його видалять. В Pernod Ricard розраховують, що так зможуть зменшити рівень ненависті в інтернеті.
Joining #StopHateForProfit, we’re pausing paid social across all channels for July. But that’s not enough. Today, we are going #BeyondTheBoycott and announcing our plan to create a crowdsourcing app that gives consumers more power to identify and report hate speech.
— Pernod Ricard USA (@PernodRicardUSA) July 1, 2020
«Усі повинні долучитись до боротьби з мовою ненависті, расизмом та дезінформацією у соціальних мережах. Ми припиняємо на 30 днів усі платні просування у Facebook та інших соціальних мережах, щоб привернути увагу до цієї проблеми та готові створити інструменти, які дадуть можливість почути думку людей про неприйнятні висловлювання», — сказала генеральна директорка Pernod Ricard USA Енн Мукерджи (Ann Mukherjee).
Фото: Unsplash
Вже понад три роки ми розповідаємо вам про світ гастрономії. Будемо вдячні за підтримку на Patreon!
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi