пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська транснаціональна компанія у галузі харчової промисловості PepsiCo продає в Північній Америці кілька брендів соків, включаючи Tropicana і Naked Juice. Їх придбає французький інвестфонд PAI Partners за $3,3 млрд. Про це йдеться в повідомленні PepsiCo.
PepsiCo збереже 39%-ву частку та ексклюзивні права на дистрибуцію соків у Північній Америці. PAI Partners отримає також права на дистрибуцію деяких соків у Європі.
Загальна вартість нової компанії оцінюється в $4,5 млрд. Угода повинна завершитися наприкінці 2021 або на початку 2022 року.
Продаж демонструє невизначеність галузі щодо попиту на фруктові соки, оскільки споживачі шукають більш здорові варіанти з меншим вмістом цукру.
«Ця угода показує бажання галузі зосередитися навколо меншої кількості брендів, включаючи воду, енергетичні напої, каву та основні газовані безалкогольні напої», — сказав Говард Телфорд, керівник Euromonitor International, фірми з дослідження ринку.
У жовтні минулого року основний конкурент PepsiCo, компанія Coca-Cola, оголосила про закриття 200 брендів – майже половини від усього її портфеля.
Фото: Facebook Tropicana
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi