пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа закладів швидкого харчування McDonald’s вирішила використати фрази нетверезих відвідувачів у своїй новій рекламній кампанії. Про це в Instagram повідомляє агенція DDB Aotearoa.
Переглянути цей допис в Instagram
Реклама, розроблена агенцією DDB Aotearoa, показує деякі найпопулярніші позиції з меню McDonald’s тільки з помилковими вимовами. Працівники частіше всього чують подібні фрази від нетверезих відвідувачів вночі.
В результаті вийшло кумедне п’яне нічне меню: «mig back congo» замість «Big Mac combo», або «ferret oh frish extra tata» замість «Fillet-o-Fish». Досить цікавою деталлю кожного рекламного плаката є те, що фонове зображення злегка розмите, щоб ще більше відтворює відчуття сп’яніння.
Фото: Instagram ddbgroupaotearoanz
Читайте також:
З відходів пивоваріння виготовили пластикову упаковку
В Амстердамі відкрився безкоштовний супермаркет
Лана Світанкова та «BEER ГИЧКА» проводять благодійну лотерею
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi