пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Французька компанія, виробник і дистрибутор алкогольних напоїв Pernod Ricard купив контрольний пакет акцій бренду преміального віскі зі смаком арахісового масла Skrewball. Про це йдеться на сайті Pernod Ricard.
Бренд Skrewball був заснований у 2018 році в Сан-Дієго, США, біженцем із Камбоджі Стівеном Єнгом, який став фанатом арахісового масла незабаром після міграції до США. Створити алкогольний напій із таким смаком йому допомогла його дружина Бріттані, яка була хіміком за освітою. З того часу було продано понад 500 тисяч дев’ятилітрових ящиків такого віскі.
У Pernod Ricard USA відзначили, що зараз віскі з незвичайними смаками набирає популярності навіть серед тих, хто рідко п’є віскі. У компанії заявили, що Pernod Ricard намагатиметься зробити Skrewball одним зі своїх найвідоміших брендів.
Додамо, компанія Pernod Ricard займає друге місце в списку найбільших алкогольних компаній світу. Основні марки — віскі Chivas Regal, Jameson, ballantine’s, ром Havana Club, джин Beefeater, текіла Olmeca, горілка Absolut, коньяк Martell, лікер Malibu, шампанське Mumm і Perrier Jouet, пачаран Зоко та ін.
Фото: Facebook Skrewball Whiskey
Читайте також:
Парламент ухвалив закон про реформу рибної галузі
Snoop Dogg запускає власний бренд кави
На Миколаївщині почалося гуманітарне розмінування сільгоспземель
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi