пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Компанія Heineken створила генетичний тест, який допоможе клієнтам вибирати найбільш пригожий для них сорт пива. Про це повідомляють у пресслужбі Heineken, передає Campaign Brief.
Heineken у рамках власної PR-компанії об’єдналася з генетиком Ендрю Шеллінгом та розробила спеціальний тест, щоб допомогти людям зрозуміти їхні власні смакові уподобання.
Створені смакові набори «Вибір Heineken» можуть визначити чутливість тестерів до сильних ароматів за допомогою тесту на фенілтіокарбамід (ФТК). У компанії зазначають, що тим, хто відчуватиме смак під час тесту, варто обирати Heineken Silver. Тоді як люди, у яких буде відсутній смак, швидше повинні віддати перевагу Heineken Original.
«Ми вважаємо це унікальним способом підвищення поінформованості про портфоліо Heineken, одночасно провокуючи розмови та дискусії і, нарешті, заохочуючи до дебатів», — зазначає Наташа Д’Соуза, старший PR-директор Special PR компанії Heineken.
Сотні таких наборів спочатку будуть безкоштовно доступні в окремих барах Окленда (Нова Зеландія). Це дозволить публіці досліджувати свої 10 000 смакових рецепторів та визначитися, яке пиво їм підходить найбільше.
Photo credit: Campaign Brief
Читайте також:
У січні-жовтні Україна збільшила виробництво пива на 9,3%
Мережа «Сільпо» відновлює роботу супермаркету в ТРЦ Blockbuster Mall
New Food Summit 2023 вперше обʼєднає корпорації, продуктові мережі, інвесторів та Food tech-стартапи
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi