пошук
ПРОМО
Автор
пошук
ПРОМО
Автор
Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру вступу до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN). Тож випробувальна лабораторія МХП, аналогів з діяльності якої немає в Україні, отримала членство у спільноті, що створює стандарти ISO у галузі сенсорного аналізу.
“Таке міжнародне визнання експертності відкриває можливість участі у спільних дослідженнях вподобань внутрішнього і зовнішнього ринків харчових продуктів, а також доступ до ексклюзивної інформації першоджерела у сфері сенсорного аналізу”, — розповідає Анна Солецька, начальниця Лабораторії сенсорного аналізу.
У Лабораторії сенсорного аналізу (ЛСА) Кулінарного центру МХП проводяться споживчі та експертні дегустації, а також маркетингові дослідження уподобань споживачів, тож її операційна діяльність вбудована у процес розробки нових харчових продуктів. Лабораторія дає змогу досліджувати продукти з точки зору органолептичних властивостей та строків придатності продуктів.
Споживчі дегустації, що проводяться в ЛСА, здійснюються на базі фокус-груп і спрямовані здебільшого на маркетингові дослідження, експертні дегустації покликані вирішувати складніші завдання — зокрема, точно описувати й ідентифікувати відмінності органолептичних показників нових кулінарних виробів, що досліджують на встановлення терміну придатності за свіжістю і зміною товарних показників привабливості продукту під час зберігання.
“Рекрутери підбирають фокус-групи для споживчих дегустацій по 15 осіб, які відповідають вимогам до цільового споживача досліджуваного продукту. Натомість до експертних дегустацій долучені лише сертифіковані експерти, які пройшли відбір за результатами тестування власних сенсорних систем, спеціальне навчання, а також проходять періодичну валідацію, що підтверджує продуктивність та відповідність експертної панелі усім стандартам ISO в сфері сенсорного аналізу”, — зазначає Анна Солецька.
Робоче місце дегустатора в ЛСА складається з ізольованої від зовнішніх подразників кабіни, із розробленою системою сигнальних вогнів для безшумної комунікації з персоналом, спеціальним освітленням з необхідною колірною температурою, стільниці з хімічно стійкого матеріалу, в яку вбудована раковина з подачею води, а також віконцем із проникаючим освітленням, вмонтованим у поверхню стола.
Операційну діяльність Лабораторії обслуговує спеціальне програмне забезпечення RedJade. З його допомогою формуються звіти для замовників, проводиться аналіз результатів, їх статична обробка, аналіз роботи дегустаторів, зберігається база даних про експертів. Також це програмне забезпечення дає можливість доєднатись до спільної бази респондентів ESN, що має велике значення для участі в спільних проєктах з європейськими партнерами цієї мережі.
Довідка:
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування, зокрема понад 270 магазинів «Мʼясомаркет» і понад 190 закладів Döner Маркет.
Текст та фото надані партнером.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.
Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi