Дмитро Борисов розповів, як винайшов ефективний спосіб комунікації з гостями - PostEat

пошук

Дмитро Борисов розповів, як винайшов ефективний спосіб комунікації з гостями
24-01-2023 0 205


Український ресторатор Дмитро Борисов розповів, як керував ресторанним комплексом в Іванковичах та винайшов ефективний спосіб комунікації з гостями. Цією історією він поділився у Facebook.

“Тож, 2009-ий рік. Розпал кризи. Мій бізнес, пов’язаний з нерухомістю, стрімко котиться в прірву. І майже весь час я займаюся реструктуризацією боргів, шукаю, як заробити бодай якісь гроші для родини та подекуди думаю (мрію) про ресторани. Аж ось друзі по кайту розповідають мені, що у них є місце під Києвом: стара побудова, з якої без великих інвестицій можна зробити готель-ресторан. Запропонували мені взяти цей об’єкт в керування.

Навесні ми стартували. Зробили косметичний ремонт. Тоді ж в мене з’явився перший досвід хедхантингу. В «Шоколадниці» мені сподобалося, як працювала офіціантка Вікторія. Я запропонував їй прийти до нового закладу менеджеркою і «організувати процеси» в команді аж з 4 людей”, — розповідає ресторатор.

За його словами, одна жінка прийшла за оголошенням влаштовуватися прибиральницею, але виявилося, що вона просто чудово готує, і потім він ще кілька років працював з нею, як з кухаркою.

“Тобто якось воно все склалося. Залишилося «увімкнути маркетинг» і знайти гостей. Це була 100% моя зона відповідальності, і це працювало так. В п’ятницю, після ранкової йоги, я брав телефон і просто починав розсилати повідомлення своїм знайомим. Зазвичай, вони починалися так: “Привіт, друже! Сьогодні ми готуємо шашлик, тож запрошує тебе на вихідні в Іванковичі. Їхати ось так і ось так…”, — продовжує свою історію Дмитро Борисов. 

Він додає, що десь 50% людей мені щось відписували, а хтось навіть приїздив. Заклад робив 100-150 чеків на день, і цього цілком вистачало для ефективної роботи.

“Так я отримав перший реальний досвід в ресторанному бізнесі. А ще саме тоді знайшов оцю формулу персоналізованої комунікації.

Тоді ще не писали усюди про «персональний бренд» і все таке, але я відчув, наскільки на певних етапах побудови бізнесу пряма чесна  особиста і дуже людська комунікація може бути дієвою.

Восени сезон для цього проєкту закінчився, але я вже трохи «підсів». І якось, знову ж так під час йоги, в голові з’явилася картинка мого власного закладу. І закрутилося. Але це все наступна історія”, — підсумовує ресторатор.

Фото: Facebook Dmytro Borysov

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi