Компанія Coca-Cola випустила нову кока-колу зі спеціями: пити чи не пити, ось в чому питання? - PostEat

пошук

Компанія Coca-Cola випустила нову кока-колу зі спеціями: пити чи не пити, ось в чому питання?
16-02-2024 0 432


Днями американська компанія The Coca-Cola Company вперше за останні три роки представила новий смак напою – Coca-Cola Spiced для північноамериканського ринку, повідовляє Coca-Cola Canada. Анонсується, що Coca-Cola Spiced і Coca-Cola Spiced Zero Sugar вийдуть у продаж у США та Канаді 19 лютого 2024 року.

Воно і не дивно, світовий харчовий гігант шукає шляхи, щоб зацікавити більше молодих споживачів своїм фірмовим напоєм, незважаючи на її сумнівну користь для організму, особливо дитячого і підліткового. Ну і не нам вам розказувати, в якій кількості молодь споживає солодку газовану воду і, часом здається, для них не важливо від якого вона виробника. Тож кожен виробник, особливо великі міжнародні компанії силами своїх креативних та маркетингових відділів вигадують «смачні зачіпки» для молодих та не неокріплих організмів, щоб привернути їх увагу.

Останній випуск напоїв з новими смаками відбувся ще у 2022 році, коли Coca-Cola випустила «Coca-Cola Creations», лімітовану серію з восьми позицій в барвистих пляшках. Тоді виробник експериментував з додаванням ноток кокоса, полуниці, кавуна та інших смаків.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Як пояснює компанія своє рішення рухатись в сторону гостроти та пряності, та який смак буде мати Coca-Cola Spiced?

Обіцяють, що Coca-Cola Spiced буде пряною та матиме присмак малини. Це поки що все, що відомо. Традиційно компанія Кока-Кола не оприлюднює інгредієнти, які вона додає у напої. Проте представники компанії зазначають, що новий смак не буде кардинально відрізнятися від класичної версії.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Керівник північноамериканського відділу маркетингу Coca-Cola Шакір Мойн (Shakir Moin) пояснює  вибір виробника наступним чином: «Якщо ви глянете на полиці супермаркетів, то побачите, що кількість гострих страв та гострих продуктів зросла. Це сталось тому, що смакові вподобання споживачів дещо еволюціонували. Ми зрозуміли, що це може стати для нас можливістю. Тож ми вирішили створити новий продукт, проте рамках вже існуючої традиційної формули. Ми вирішили запропонувати новий профіль смаку традиційної Коли, проте який буде цікавим, унікальним і приверне увагу молодого покоління споживачів?».

Незважаючи на те, що ця новина про вихід нового напою від Coca-Cola, ми жодним чином не закликаємо його пити в великій кількості або не пити взагалі. В будь-якому випадку, рішення про споживання чи не споживання подібних напоїв приймати виключно вам і в особистому порядку.

Проте для того, щоб ваше рішення було зваженим та більш обґрунтованим, ми наведемо декілька фактів про компанію Coca-Cola, які досліджував журналіст Майкл Блендінг в своїй книзі «The Coke Machine» (прим. авт.: книга не була схвалена компанією The Coca-Cola Company). І перед тим, як покласти кока-колу її у свій кошик під час закупівлі в супермаркеті та дозволяти її пити вашим дітям, можливо варто прочитати цю книгу. Ось деякі з питань, які досліджував Майкл Блендінг у своїй книзі:

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

  • Стратегія, яка спрацювала неймовірно і зробила Coca-Cola однією з найприбутковіших компаній у світі, а слово «Coca-Cola» — другим за популярністю словом у світі після «привіт», почалась з реклами у 1970-х роках, яка звучала так: «Я хочу навчити світ співати». Саме тоді Coca-Cola визначає себе як напій, що є символом всесвітнього об’єднання, всіх кольорів та культур;
  • За всію історію успішного розвитку та діяльності компанії, вона мала і дещо сумнівні здобутки. Одними з таких дослідники їжі та напоїв називають укладання угод, а відповідно співпраця між її франчайзі компанії Coca-Cola та нацистами і гватемальськими воєнізованими загонами;
  • Компанія Coca-Cola мала ексклюзивні контракти на газовані напої в школах, через що захисники здорового способу життя та різні захисні організації звинувачували компанію у завданні шкоди здоров’ю дітей і сприянню епідемії ожиріння;
  • Заводи Coca-Cola в Індії та Мексиці, де розливають напої начебто здійснювали жахливий вплив на навколишнє середовище, оскільки в цих регіонах були знищені запаси води, а забруднення токсичними речовинами навколишнього середовища зросло;
  • Виробників кока-коли начебто звинувачують у змові з воєнізованими формуваннями з метою протизаконних дій, направлених на лідерів профспілок на заводах, що розливають кока-колу у Колумбії.

Фото: freestock 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi