Невелика аптека в один день стала топ-місцем геолокацій Парижа. Як їй вдалось хакнути систему? - PostEat

пошук

Невелика аптека в один день стала топ-місцем геолокацій Парижа. Як їй вдалось хакнути систему?
28-11-2019 0 4019


Цей прийом не має стосунку до гастрономії, втім може бути корисний всім, хто хоче звернути увагу на свій заклад. Рекламники «викрали» скутери з усього району і зібрали їх перед дверима невеликої аптеки. Заклад увійшов в топ геолокаційних міток Парижа, а кількість відвідувачів зросла на 50%.

Ідея належить креативній агенції Wunderman Thompson Paris. Маркетинговий прийом було розроблено для нового спільного проєкту торгової мережі Casino та компанії L’Oreal — аптеки Le drugstore parisien.

В межах рекламної операції співробітники агенції зібрали понад 200 електричних скутерів Lime з району та виставили їх біля дверей аптеки. Додаток для скутера направляв парижан та туристів у місце скупчення скутерів. Всі, хто підходив до скутерів або залишав скутер біля входу отримували подарунковий купон від аптеки.

Метою кампанії була генерація пішохідного трафіку без великих інвестицій. Ідея зі «викраденням» скутерів отримала бронзу в номінації «Медіа» на фестивалі «Канські леви-2019».

Фото: Wunderman Thompson Paris 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi