Новий заклад: чотири виду рамену в Ramen vs Marketing на Шулявці - PostEat

пошук

Новий заклад: чотири виду рамену в Ramen vs Marketing на Шулявці
30-12-2019 0 1787


28 грудня у тестовому режимі почала роботу друга раменна компанії Food vs Marketing на вулиці Вадима Гетьмана. Очікується, що повноцінний запуск закладу відбудеться через два місяці.

Назва: Ramen vs Marketing

Де: вул. Вадима Гетьмана, 10/37а

Формат: монокафе азійської кухні (раменна)

Бюджет: ₴.

«Сьогодні працюємо з 13:00 і до останнього рамена. У новому році відкриємося 4 січня, якщо все піде, як слід», — відповіли на запит PostEat на офіційній сторінці закладу у Facebook. Запуск закладу підтвердив і засновник компанії Food vs Marketing шеф Женя Михайленко.

У раменній готують чотири виду рамену на різних типах бульйону. Локшину для рамену готують у закладі за адаптованим рецептом. У страву можна додати діпи — додаткову порцію норі, свіжого червоного перцю, кукурудзи, маринованих яєць тощо. Вартість рамену — від 60 грн. У закладі чекають гостей, проте просять слідкувати за анонсами з графіком роботи нового місця для уникнення непорозумінь.

Про розширення мережі монозакладів восени 2019 року. До кінця 2021 року заплановано відкриття п’яти нових раменних.

Фото: Noodle vs Marketing

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi