пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
28 грудня у тестовому режимі почала роботу друга раменна компанії Food vs Marketing на вулиці Вадима Гетьмана. Очікується, що повноцінний запуск закладу відбудеться через два місяці.
Назва: Ramen vs Marketing
Де: вул. Вадима Гетьмана, 10/37а
Формат: монокафе азійської кухні (раменна)
Бюджет: ₴.
«Сьогодні працюємо з 13:00 і до останнього рамена. У новому році відкриємося 4 січня, якщо все піде, як слід», — відповіли на запит PostEat на офіційній сторінці закладу у Facebook. Запуск закладу підтвердив і засновник компанії Food vs Marketing шеф Женя Михайленко.
У раменній готують чотири виду рамену на різних типах бульйону. Локшину для рамену готують у закладі за адаптованим рецептом. У страву можна додати діпи — додаткову порцію норі, свіжого червоного перцю, кукурудзи, маринованих яєць тощо. Вартість рамену — від 60 грн. У закладі чекають гостей, проте просять слідкувати за анонсами з графіком роботи нового місця для уникнення непорозумінь.
Про розширення мережі монозакладів восени 2019 року. До кінця 2021 року заплановано відкриття п’яти нових раменних.
Фото: Noodle vs Marketing
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi