пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Верховна Рада підтримала зміни до законів України щодо реклами та дозволила брендам відкрито порівнювати свій товар з продукцією конкурентів у рекламних цілях.
Тепер компанії можуть використовувати зображення конкурентного товару, його торгову марку та інші позначення для порівняння. Для порівняння не можна буде використовувати імітацію товару та послуг, захищених торговою маркою. Також порівняння не повинно порушувати закони України щодо недобросовісної конкуренції.
Автори зміни до законів пояснюють, що нові норми гармонізують правила гри для рекламних компаній в Україні та ЄС, сприятимуть чесній конкуренції та захистять споживачів.
Цілком можливо, що зміни дадуть старт т.з. «війні брендів» в Україні. Нагадаймо, що найвідомішими «війнами брендів» стали маркетингові протистояння Coca-Cola та Pepsi.
Та мереж фаст-фуду Burger King з McDonald’s.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi